Marka sportowa 4F wybrała Galerię Młociny

Galeria Młociny

Nowoczesna, minimalistyczna estetyka i industrialne dodatki podkreślające sportowy charakter marki – tak będzie wyglądał jeden z największych salonów 4F w kraju, który niebawem otworzy się w Galerii Młociny. Sklep zajmie powierzchnię 530 metrów kwadratowych i będzie częścią Alei Mody. Otwarcie jednego z najnowocześniejszych kompleksów handlowo-rozrywkowych w kraju planowane jest wiosną tego roku. Obecnie poziom najmu przekroczył już 90 proc.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Obiekt będzie dysponował 75 tys. mkw. powierzchni handlowej.

– Trudno sobie wyobrazić Galerię Młociny bez salonu 4F. I to takiego, który na tle pozostałych wyróżnia się przestronnością, nowoczesną aranżacją i doskonałym zaopatrzeniem. Kompletując listę najemców skoncentrowaliśmy się na rozpoznawalnych i lubianych markach, które zapewnią bardzo wysoką odwiedzalność centrum. Do nich zalicza się rodzimy brand projektujący sportową odzież. Ale zadbaliśmy również o to, żeby obok tych właśnie lokomotyw pojawiły się też sklepy, które aspirują, żeby do tego grona dołączyć – komentuje Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

OTCF ma ponad 200 sklepów marki 4F

4F to dziś jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najlepiej wypromowanych krajowych marek odzieżowych nad Wisłą. To także przykład spektakularnego polskiego sukcesu biznesowego pokazującego, że rodzimy brand może z powodzeniem funkcjonować obok światowych gigantów, o czym świadczyć mogą choćby Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang, na których aż sześć reprezentacji wystąpiło w ubraniach z metką 4F. Na najbliższe Igrzyska w Tokio w 2020, marka 4F ubierze 8 komitetów olimpijskich. O ambicjach i globalnych planach ekspansji 4F, należącej do firmy OTCF, mówi również ubiegłoroczny debiut w Azji.

W salonie 4F w Galerii Młociny dostępne będą ubrania i akcesoria sportowe oraz sporst stylowe (casualowe) a także linia 4F PROteam. Nie zabraknie również strefy 4F Junior – marki, która tworzy odzież dla dzieci. Ważnym elementem w najnowszej lokalizacji sklepu będzie ściana prezentująca wszystkie modele i kolory obuwia dostępnego w 4F.

– Salon 4F w Galerii Młociny będzie jednym z największych w kraju. Każdy metr kwadratowy zaprojektujemy i urządzimy w nowoczesny, minimalistyczny sposób koncentrując się na prezentacji produktów i wygodzie naszych klientów. Ogromną zaletą salonu 4F będzie przestronna witryna, na której, w ciekawy i niestandardowy sposób, będziemy pokazywać najnowsze kampanie. Mamy nadzieję, że otwarcie salonu 4F w słynącej z zielonych terenów i kojarzonej z aktywnym wypoczynkiem okolicy, jeszcze bardziej zachęci do zapoznania się z ofertą 4F – mówi Małgorzata Gabryś,  Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju OTCF, właściciela marki 4F.

Marka 4F od lat wykorzystuje potencjał witryn w komunikacji z klientami. Zapadające w pamięć kampanie m.in. z wykorzystaniem wizerunku sportowców takich jak Kamil Stoch, idą w parze z niestandardowymi rozwiązaniami aranżacji witryn. Sklep w Galerii Młociny będzie miał duże pole do popisu, znajduje się bowiem na pierwszej kondygnacji – w Alei Mody – z podwójnymi witrynami o spektakularnej wysokości dochodzącej do 8 metrów.

Obecnie, pod szyldem 4F działa w Polsce ponad 200 sklepów. Produkty polskiej marki można kupić w 36 krajach. Są one dostępne również w ponad 300 sportowych salonach multibrandowych.

Salon 4F powiększy ofertę sklepów z odzieżą i akcesoriami sportowymi w Galerii Młociny. Dotychczas, na liście najemców tej kategorii znajdowały się salony m.in.: GO Sport, Martes Sport.

Bielański kompleks należy do EPP i Echo Investment

Obiekt o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl