Carrefour testuje innowacyjną metodę płatności

carrefour-platnosci

Francuska sieć Carrefour testuje innowacyjne rozwiązanie, mające na celu usprawnienie procesu płacenia za zakupy. Chodzi o system płatności biometrycznych.

Innowacyjna metoda płatności ma być docelowo wykorzystywana zarówno w tradycyjnych kasach, jak również w kasach samoobsługowych. Rozwiązanie jest obecnie testowane w jednym z supermarketów zlokalizowanych na rynku rumuńskim. Firma rozwija także współpracę z Google, dzięki czemu chce przyspieszyć proces cyfrowej transformacji i rozwijać sprzedaż w modelu omnichannel.

System Scan&Go w Polsce

Również w Polsce Carrefour systematycznie wprowadza rozwiązania, które mają poprawić doświadczenie zakupowe klientów. Takim przykładem może być rozszerzenie dostępność usługi Scan&Go o ponad 30 nowych hiper- i supermarketów w całej Polsce. Nowa usługa, dzięki aplikacji „Mój Carrefour”, pozwala klientom na samodzielne skanowanie produktów oraz szybką płatność za zakupy w dedykowanych kasach, bez potrzeby wykładania produktów na taśmę.

Carrefour jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która uruchomiła usługę Scan&Go na tak szeroką skalę. Do 5 sklepów w Warszawie, w których usługa działa od 2017 roku, w 2018 roku dołączyło kolejnych 30 hiper- i supermarketów zlokalizowanych aż w 28 miastach na terenie całego kraju.

– Carrefour dynamicznie inwestuje w nowoczesne rozwiązania i technologie cyfrowe. Wraz z rozszerzeniem usługi Scan&Go na 28 nowych miast, wspólnie z Mastercard, uruchomiliśmy dodatkowo możliwość skorzystania w naszej aplikacji z płatności mobilnych z użyciem portfela elektronicznego Masterpass. Połączenie tych wszystkich elementów pozwoli naszym klientom zrobić jeszcze szybsze, wygodniejsze i bardziej satysfakcjonujące zakupy w naszych sklepach – wyjaśnia Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska.

Carrefour nominowany do SCF Retailers’ Awards

Innowacje wdrażane przez Carrefour na rynku polskim zostały docenione przez Jury SCF Retailers’ Awards. Marka została nominowana do nagrody w kategorii Omnichannel. O nagrodę, która zostanie wręczona podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards, ubiegają się również AmRest, Empik, Ikea, Media Expert, MediaMarkt i RTV Euro AGD. SCF jest organizowane przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl