Duże zmiany w Galerii Bronowice w Krakowie

Galeria Bronowice

Galeria Bronowice, zarządzana przez Ceetrus Polska, dynamicznie wkroczyła w rok 2019. Nowe umowy, wzmocnienie tenant-mix, kolejne udogodnienia dla klientów oraz rozpoczęcie budowy nowego wejścia do obiektu to tylko część zmian, jakie dzieją się w krakowskim centrum handlowym.

18 marca 2019 roku Galeria Bronowice rozpoczyna dużą inwestycję, związaną z budową dodatkowego wejścia do obiektu. Powstaną schody zewnętrzne z windą oraz mała architektura i wiata rowerowa. Dodatkowe wejście umożliwi komunikację pieszą z terenu zewnętrznego na poziom +1 parkingu. Przewidziany czas budowy to około 6 miesięcy.

– O powstaniu dodatkowego wejścia od strony sklepu IKEA myśleliśmy już od dawna, wnioskowali też o to nasi klienci. Zmiana ta zdecydowanie ułatwi odwiedzającym komunikację z naszą Galerią, skracając czas dotarcia na zakupy – podkreśla Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice. I dodaje: – W trakcie budowy ograniczone będzie dotarcie i wyjazd z parkingu na poziomie -1 od strony ul. Sosnowieckiej. Dotyczy to dni roboczych, w weekendy ograniczenie to nie będzie obowiązywać.

Zmiany w ofercie handlowej Galerii Bronowice

Oprócz zmian architektonicznych równie dużo dzieje się na mapie handlowej Galerii Bronowice. Wzmocnieniu uległa modowa oferta – już niebawem otwarty zostanie tu ponad 750-metrowy, pierwszy w Krakowie, salon Kappahl. Trwają również prace związane z modernizacją i powiększeniem salonu 4F. Ostatnio został także otwarty, pod szyldem znanej dotychczas  z usług farmaceutycznych marki Dr.Max, pierwszy w Polsce gabinet w centrum handlowym, gdzie pacjenci mogą liczyć na szybką konsultację lekarską w przerwie między zakupami. Po rozbudowie otwarty został salon Diverse. Wzrosła także oferta usług, dostępnych w Centrum – pojawił się m.in. paczkomat oraz ekopudełko, niezwykły kosz, do którego można oddawać zużyte przedmioty zagrażające środowisku – płyty CD, drobną elektronikę, baterie oraz żarówki.

– Wzrost odwiedzalności i przychodów, którymi zamknęliśmy miniony rok, pokazuje, że pomimo wprowadzenia tzw. niehandlowych niedziel i aktywności nowego, konkurencyjnego centrum handlowego, jesteśmy atrakcyjni dla mieszkańców Krakowa i jego północnych sąsiadów. Tym bardziej więc intensyfikujemy wysiłki, by powiększać naszą ofertę i komfort przebywania oraz dotarcia do Galerii Bronowice – mówi Aleksandra Rzońca.

Warto również przypomnieć wyniki badań, jakie prowadziła firma ARC Rynek i Opinia wśród osób odwiedzających Galerię Bronowice i w tzw. strefie zasięgu. Potwierdziły one, że pozycja Galerii jest silna na tle konkurencji – wg badanej grupy Galeria jest najlepiej znanym centrum handlowym w Krakowie i okolicach. Również pod względem odwiedzania znajduje się na pierwszej pozycji w rankingu – bywa tu średnio trzech na czterech mieszkańców strefy zasięgu.

– Widać więc, że nasze wielokierunkowe działania, prowadzące do podniesienia oferty, jakości i komfortu zakupów przyniosły fantastyczne efekty. Jesteśmy także postrzegani jako miejsce idealne na przyjemne, komfortowe zakupy. Według odwiedzających dużą zaletą Galerii jest atmosfera. Jest miło, jest wiele miejsc przeznaczonych do odpoczynku, a sama obiekt jest estetyczny, z życzliwą obsługą – dodaje Aleksandra Rzońca.

150 sklepów w Galerii Bronowice

Galeria Bronowice to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 65 tys. mkw. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta, stwarzając atrakcyjną ofertę dla klientów. Jedną z cech, wyróżniających architekturę Galerii, jest inspiracja krakowską secesją, w subtelny i wyważony sposób wiążąca styl Młodej Polski z nowoczesnością. W Galerii Bronowice znajdziemy sklepy znanych marek z różnych branż i usług, szeroką ofertę restauracyjną oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci, a także specjalną propozycję rozrywkowo-kulturalną. Znajduje się tu ponad 150 sklepów, kawiarni i restauracji, marek znanych i lubianych przez klientów m.in.: największy jednopoziomowy hipermarket Auchan, salon Media Markt, jak również dodatkowe usługi i propozycje. Należą do nich m.in.: Punkt Obsługi Mieszkańców, punkty Co-working, Strefa Rozrywki dla dzieci, Poczta Polska. Również przed wejściem do Galerii czeka szereg atrakcji – bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, boisko do koszykówki, skate park. Do dyspozycji przyjeżdżających jest 2,4 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach. Przed Galerią znajduje się także stacja ładowania samochodów elektrycznych, wypożyczalnia roweru miejskiego, a także paczkomat. Inwestorem obiektu jest Ceetrus Polska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl