Tak wygląda nowy format sklepów Intersport 2.0

Sieć Intersport Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu Intersport w Galerii Krakowskiej. To pierwszy w Polsce salon zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy Intersport. Spółka planuje otwarcie kolejnego sklepu Intersport 2.0 w drugiej połowie roku.

Sieć Intersport stanęła przed dużym wyzwaniem, jak odnaleźć się jako sprzedawca detaliczny w zdigitalizowanym środowisku. Odpowiedzią na to jest koncepcja sklepów Intersport 2.0, która ma wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra z którą klienci będą chcieli spędzać czas.

Projekt zmierzający do uruchomienia pierwszego w Polsce sklepu Intersport 2.0 został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, ściśle współpracując z Zespołem Intersport International Corp. oraz Nike Europe.

– Uruchamiając sklep Intersport 2.0 projektujemy Intersport jutra! Chcemy inspirować klienta – poprzez spersonalizowane oferty i produkty, fascynować – poprzez futurystyczne stacje testowe, interaktywne wyświetlacze dotykowe, angażować – poprzez omnichannel marketing. Intersport 2.0 – to nowoczesny sklep z niepowtarzalnym klimatem i oświetleniem, podzielony na strefy Women, Men i Young Athlets w przyjaznej dla klienta nawigacji – mówi Piotr Mierzwa Dyrektor ds. Rozwoju Intersport Polska S.A. i jednocześnie koordynator projektu Intersport 2.0.

W ciągu ostatnich pięciu lat konsumenci zmienili się bardziej niż w poprzednich 25 latach. Są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. – Klienci stawiają przed nami bardzo wysokie oczekiwania. Transakcje muszą być natychmiastowe. Usługi i porady muszą być intuicyjne  i spersonalizowane. Czas jest towarem – szybciej jest lepiej i wszystko musi być wygodne  z punktu widzenia konsumenta – dodaje Artur Mikołajko Prezes Zarządu Intersport Polska S.A.

To jednak nie koniec wspólnych projektów z IIC-Intersport International Corp. W drugim kwartale 2019 roku planowane jest wprowadzenie sieci Intersport Polska S.A na platformę cyfrową Grupy Intersport.

Koncepcja Intersport 2.0

IIC Intersport International wprowadził w 2017 r. nową globalną strategię tj. koncepcję sklepu detalicznego Intersport 2.0, która ma być bardziej skoncentrowana na konsumentach i prowadzić model biznesowy Omni-Channel Retailing.  Oprócz inteligentnego procesu wertykalizacji w Grupie Intersport , który obejmuje zarządzanie kategoriami, digitalizację wszystkich punktów sprzedaży detalicznej i punktów kontaktowych (Data Exchange), która ma na celu wzmocnienie strategicznych relacji z globalnymi markami sportowymi i wzmocnić marki własne Intersport.

Intersport 2.0

Pierwsze sklepy pilotażowe według koncepcji sklepu Intersport 2.0 zostały otwarte w sierpniu 2017 r. Pod koniec 2017 r. wdrożono ponad 30 sklepów w 10 krajach. Na świecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy koncepcja Intersport 2.0 została już wdrożona w ponad 100 sklepach  w 25 krajach. Teraz przyszła pora na Intersport Polska, który w 2019 roku planuje uruchomienie dwóch takich sklepów w nowej odsłonie.

29 sklepów Intersport w Polsce

Intersport Polska S.A. to wiodąca od 30 lat na polskim rynku sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym. Około 80 proc. oferty to asortyment największych światowych marek takich jak: Adidas, Asisc, Nike, Reebok itd. i ich oferty specjalne dostępne wyłącznie w salonach Intersport. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi Intersport: McKinley, Pro Touch, Energetics i inne. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis narciarski firm Montana i Wintersteiger oraz serwisy: rowerowy, tenisowy, rolkowy oraz ostrzenia łyżew.

Sieć Intersport znalazła się w elitarnym gronie cieszącym się największym zaufaniem klientów. Otrzymała prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2019”, czyli firmy, która uzyskała najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniła się na tle wyników w swojej branży.

Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 sklepów Intersport zlokalizowanych głównie w prestiżowych centrach handlowych dużych i średnich miast.

Intersport 2.0
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.