Pako Lorente kontynuuje proces remodelingu salonów

Salon Pako Lorente

Pako Lorente – marka oferująca kolekcje ubrań dla współczesnych mężczyzn – prezentuje odnowiony salon. Najnowsza realizacja, salon w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu jest zgodna z nowymi założeniami marki dot. aranżacji przestrzeni.

– Marka Pako Lorente we wrocławskim centrum Magnolia Park funkcjonuje od 7 lat. Teraz przyszedł czas na gruntowną modernizację i re-design salonu. Sklep został dostosowany do nowego konceptu, który od pewnego czasu konsekwentnie jest wdrażany przez sieć Pako Lorente. Cechami charakterystycznymi nowego konceptu są przestronność, intuicyjność aranżacji, ponadczasowe kolory oraz nowoczesny design przestrzeni handlowej – mówi dla Retailnet Rafał Chrapkowicz, Prezes Pako Lorente.

Otwarty po remodelingu salon ma 180 mkw. Zastosowano w nim nowoczesny system oświetlenia, który pozytywnie wpłynie na prezentacje kolekcji. Nowoczesnego charakteru przestrzeni nadają meble wykonane z metalu, które bardzo dobrze komponują się z elementami naturalnego drewna, a szeroka w pełni przeszklona witryna z przestrzennym logo marki z pewnością zostanie zauważona przez klientów galerii. Nowością jest umieszczenie przymierzalni w  dwóch częściach salonu by klienci mieli komfortowe warunki do mierzenia ubrań, a sprzedawcy mogli w jeszcze szybciej i efektywniej obsłużyć klientów.

Salon Pako Lorente
Salon Pako Lorente

W planach spółki poza otwieraniem nowych salonów jest także kontynuacja modernizacji istniejących salonów.

Plany ekspansji marki Pako Lorente

Rocznie sieć Pako Lorente powiększa się o kilka sklepów celując w duże miasta w Polsce i najbardziej rozpoznawalne centra i galerie handlowe. W tym roku spółka planuje kolejne trzy otwarcia w pierwszym kwartale w powstającej właśnie Galerii Młociny w Warszawie oraz w Galerii Sfera w Bielsko-Białej.

– Ekspansja Pako Lorente uwarunkowana jest w dużej mierze dostępnością atrakcyjnych i nowoczesnych powierzchni handlowych. Otwieramy salony zarówno we wszystkich znanych obiektach handlowych jak i tych, które powstają i mają potencjał rozwoju – podkreśla prezes Pako Lorente.

Pako Lorente to polska marka oferująca szeroki wybór koszul, garniturów, marynarek, spodni, kurtek i płaszczy oraz akcesoriów. Aktualnie Pako Lorente posiada ponad 50 salonów w Polsce i za granicą (Ukraina i Słowacja). Nowym brandem firmy jest stworzona niedawno marka Dots Socks – sieć wysp handlowych.  Sprzedaż kolekcji odbywa się także za pośrednictwem sklepu on-line pakolorente.com oraz wkrótce zostanie otwarty sklep online.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl