Europa Centralna z nowym najemcą. Sklep otworzyła marka Vistula

Centrum Handlowe Europa Centralna kontynuuje zwiększanie powierzchni handlowej. Do grona najemców gliwickiego obiektu dołączyła znana marka. Swój sklep otworzyła Vistula. Salon zajął przestrzeń handlową o powierzchni ponad  140 mkw. W sklepie na klientów czeka szeroka oferta  m.in. eleganckich płaszczy, garniturów czy spodni.

– Odpowiadając na oczekiwania klientów, otwieramy nasze salony w najlepszych lokalizacjach. – mówi Marta Oblizajek-Zielińska, PR Manager Vistula. – Centrum Handlowe Europa Centralna w Gliwach było dla nas oczywistym wyborem. Współpraca daje nam szansę na dotarcie do większej grupy odbiorców. Jesteśmy przekonani, że klienci tego centrum pokochają nasz styl. – dodaje.

Salon Vistula znajduje się tuż obok sklepów Apart oraz Solar i w sąsiedztwie nowo powstającego sklepu  marki Wólczanka, również należącej do grupy Vistula Retail Group. To kolejna nowość w ofercie Europy Centralnej. W ostatnim czasie swoje sklepy w gliwickim centrum handlowym otworzyły sieci: Action, Pepco czy 50 Style. Obiekt uruchomił także salę zabaw „Figle Migle” z atrakcjami dla dzieci i udogodnieniami dla rodziców.

– Cały czas przyciągamy nowe marki i nie zwalniamy z powiększaniem grona najemców. – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna. – To pokazuje rosnący potencjał naszego obiektu. Staramy się maksymalizować korzyści i udogodnienia towarzyszące zakupom w Europie Centralnej i z satysfakcją obserwujemy, iż nasi Klienci to doceniają.

Apsys zarządza centrum handlowym Europa Centralna

Europa Centralna w Gliwicach to unikatowe połączenie parku handlowego i galerii. Cały obiekt to 67 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz 2 300 miejsc parkingowych. Z obiektu chętnie korzystają mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej, Opolszczyzny oraz turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4. W ciągu 30 minut centrum osiągalne jest przez 1,85 mln mieszkańców, a w ciągu 1 godziny przez 5 mln mieszkańców.

Obiektem zarządza firma Apsys – wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference. Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1,1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl