Rosną przychody Esotiq & Henderson

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2019 r. przez Grupę Kapitałową Esotiq & Henderson S.A. wyniosły około 14 mln zł i były wyższe o około 17 proc. od przychodów osiągniętych w lutym 2018 r.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w okresie styczeń – luty 2019 r. wyniosły około 27 mln zł i były wyższe o około 20 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

Sprzedaż internetowa

Przychody Esotiq & Henderson ze sprzedaży internetowej w lutym 2019 r. wyniosły około 1,4 mln zł i były wyższe o około 190 proc. rok do roku. Narastająco, w okresie styczeń – luty 2019 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły około 2,7 mln zł i były wyższe o około 155 proc. niż w analogicznym okresie 2018 r.

Szacunkowa marża brutto na sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosła około 55 proc. i była niższa o około 1 p.p. w porównaniu z marżą zrealizowaną w lutym roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń – luty 2019 r. wyniosła około 56 proc. i według szacunków była niższa o około 2 p.p. w porównaniu z marżą osiągniętą w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Ponad 290 sklepów Esotiq

Esotiq & Henderson to firma, która zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych (głównie bielizny) i kosmetycznych. Spółka prowadzi sprzedaż w kraju oraz zagranicą. Esotiq obecnie posiada ponad 290 salonów w całej Grupie, w tym ok. 230 salonów franczyzowych, ok. 60 sklepów własnych oraz 4 e-sklepy. Ponadto w kilkunastu krajach prowadzona jest sprzedaż w 450 punktach sprzedaży multibrandowej oraz hurtowej. Powierzchnia handlowa Esotiq & Henderson na koniec lutego 2018 r. wynosiła 18 030 mkw. i była większa o około 5 proc. niż rok wcześniej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl