Schwitzke: Virgin Megastore wyznacza nowe trendy

virgin-dubaj-schwiztke

Przyszłość stoi pod znakiem maksymalnego ułatwienia procesu zakupowego, wyeliminowania w nim wszelkich przestojów, które rodzą irytację. Tak zaoszczędzony czas można zagospodarować na przyjemność, edukację i zabawę – uważa Juan Hildebrand, Managing Director firmy Schwitzke na region Bliskiego Wschodu.

– W swoim portfolio posiadamy bardzo nowoczesne, angażujące i skupione na rozrywce koncepty, jak chociażby doceniony przez Richarda Bransona Virgin Megastore w Dubaju. Charakter marki jest zawsze bardzo istotny i staramy się by był esencją konceptów, jednak to jak będziemy snuć opowieść o marce zależy od tego, “jak klient chce jej doświadczać” – dodaje Juan Hildebrand.

Schwiztke: customer experience na pierwszym planie

juan-hildebrand.-schwiztke
Juan Hildebrand, Managing Director firmy Schwitzke na region Bliskiego Wschodu

– Klienci coraz bardziej chcą wartościowo spędzać czas, zakupy są tylko częścią tego czasu. Dubaj jest wyjątkowym miejscem, w którym jakość serwisu i komfort klientów od lat są na najwyższym poziomie, skala wymagań jest bardzo wysoka. Kreowanie zaskakującego customer experience dla tak wymagających klientów jest sporym wyzwaniem. Nasz Virgin Megastore trafia z ofertą do całej rodziny lub zróżnicowanej wiekowo grupy robiącej zakupy dla przyjemności. To miejsce pozwala odpocząć, inspiruje, ale zachęca też do czystej zabawy. Siłę stref doświadczeń pokazują nam kolejne koncepty. Przyszłość stoi pod znakiem maksymalnego ułatwienia procesu zakupowego, wyeliminowania w nim wszelkich przestojów, które rodzą irytację. Tak zaoszczędzony czas można zagospodarować na przyjemność, edukację i zabawę – wyjaśnia Juan Hildebrand.

Schwitzke Górski partnerem SCF 2019

Firma Schwitzke Górski, wchodząca w skład Grupy Schwitzke GmbH, jest Partnerem merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Firma Schwitzke Górski kreuje nowe standardy punktów sprzedaży i punktów handlowych i usługowych na polskim i europejskim rynku. Każdego roku ponad 200 projektów ma swoje otwarcia. Główni klienci grupy Schwitzke Górski to marki sektora modowego, jak choćby LPP, Martes Sport, Wojas, GastroMall, Nakielny, Mustang i Home&You. Firma realizuje również projekty w branży gastronomicznej, usługowej, biurowej. Ma doświadczenie z projektów w małej i wielkiej skali – od centrów handlowych i hoteli do małych punktów sprzedaży.

virgin-dubaj-schwiztke-srodek
Virgin Megastore w Dubaju
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl