KiK kontynuuje ekspansję

Marka KiK razem z wiosną zawitała do Stalowej Woli. Nowy salon marki został otwarty 21 marca przy ulicy Komisji Edukacji Narodowej. Sklep ma 460 mkw. powierzchni handlowej.

Nowy sklep KiK w Stalowej Woli jest drugim salonem tej marki w mieście. Pierwszy znajduje się przy ulicy F. Chopina 42.

Zgodnie z planami ekspansji – jeszcze w marcu – kolejne sklepy mają pojawić się w Bytowie, Bielsku Białej i w Drawsku Pomorskim. Marka komunikuje zamknięcie 2019 roku z liczbą ponad 300 lokalizacji w Polsce. Zgodnie z przyjętą strategią w 2019 roku marka utrzyma przyjęte tempo ekspansji, poszerzając sieć swoich sklepów o około 60 nowych lokalizacji.

KiK otwiera średnio jeden sklep tygodniowo

Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny KiK
Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny KiK

– Nasze plany są ambitne. W skali roku otwieramy średnio jeden sklep tygodniowo – ale tylko takie cele pozwalają nam piąć się jeszcze wyżej i lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, którzy dają nam do zrozumienia, że chcą mieć KiK w swoim sąsiedztwie – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.

– Widząc duże zainteresowanie naszym rozwojem jeszcze chętniej wprowadzamy w życie plany ekspansji KiK. Co nie oznacza, że pojawiamy się wszędzie i za wszelką cenę-wybór każdej lokalizacji jest poprzedzony szczegółową analizą różnych wskaźników, wśród których jedną z istotniejszych jest footfall, ale także – w przypadku centrów handlowych – tenant mix – podkreśla dyrektor generalny marki.

Docelowo pod szyldem KiK ma w Polsce funkcjonować ok. 650 sklepów.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3,5 tys. sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch. KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.

Marka KiK jest nominowana do nagrody SCF 2019 Retailers’ w kategorii Other Expansion of The Year

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl