Echo Investment: salon marki Bytom w Galerii Młociny

Ponad 120 metrów kwadratowych powierzchni zajmie salon Bytom w powstającej w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na warszawskich Bielanach Galerii Młociny. Nowy sklep marki ulokuje się w Alei Mody, która stanie się jedną z kluczowych destynacji modowych w stolicy. Otwarcie wynajętego w ponad 90 proc. obiektu planowane jest wiosną bieżącego roku.

Galeria Młociny o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino. Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów).

Bytom w Warszawie, na Bielanach

Kolejną modną nowością na liście najemców budowanego i wynajmowanego przez Echo Investment obiektu będzie flagowy sklep należący do sieci Bytom. Szesnasty salon w stolicy rozgości się na powierzchni 126 mkw. Wnętrze jednego z największych sklepów Bytom nad Wisłą będzie miało wyjątkowo męski charakter i urządzone zostanie w zgodzie z najnowszym wzorem aranżacji marki. Całość wnętrza – dedykowana współczesnym mężczyznom i ich potrzebie komfortu – to próba pogodzenia dostojnych i wyrafinowanych rozwiązań estetycznych z podstawowym aspektem sklepu opartym na jego funkcjonalności.

– Trudno sobie wyobrazić Galerię Młociny bez Bytomia. Dzięki nowemu najemcy segment mody męskiej w naszym projekcie będzie miał niezwykle silną reprezentację – mówi Michał Banasik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

– Obecność w nowoczesnych, wielofunkcyjnych kompleksach, w których szczególną uwagę poświęca się stylowi, modzie to jeden ze strategicznych priorytetów. W nowym salonie marki Bytom w Galerii Młociny każdy kto ceni klasykę i jej współczesne interpretacje będzie mógł znaleźć dla siebie atrakcyjną ofertę – podkreśla Anna Paczkowska, dyrektor ds. marketingu Bytom.

– Szyk, rytm i elegancja – ich ponadczasowa aktualność wyrażona w proporcjach, kompozycji i kolorystyce – stanowiła podstawę, na której oparliśmy założenia projektu. W tym eklektycznym wnętrzu – klasyczne materiały  zderzyliśmy z surowym w wyrazie betonem i dla przełamania, ociepliliśmy całość miodowym dębowym drewnem. To ostatnie pojawia  się na posadzce, w meblach oraz na ścianach w formie klasycznej boazerii rodem z lat 80-tych. Dodaliśmy mocne akcenty vintage ze strukturalnego szkła, czarnej stali i czerpiących z postmodernistycznej spuścizny lakierowanych na złoto ram luster. Finalny efekt dopełnia ażurowy sufit systemowy, który nadał wnętrzu lekkości i klasy – dodaje Samir Tiliouine z krakowskiego lsd.studio, które stoi za projektem salonu.

Galeria Młociny zaoferuje 75 tys. mkw. powierzchni handlowej

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl