Biedronka rozwija layout 2.0

biedronka-jeronimo-martins-domy-towarowe-1

200 metrów – tylko tyle wynosi odległość między poprzednią a nową lokalizacją sklepu Biedronka w Aleksandrowie Kujawskim. Placówka przeniosła się z ul. Narutowicza 1 na ul. Narutowicza 8a. Zmieniło się jednak dużo więcej niż adres. Sklep funkcjonuje w nowej galerii handlowej, zaprojektowany został według nowego konceptu i ma szerszy asortyment. Oficjalne otwarcie miało miejsce 21 marca br., a na dobry początek sklep proponuje ogromne promocje.

Biedronka po przenosinach działa w nowym standardzie. To tzw. layout 2.0, co oznacza, że w placówce zastosowanie znalazły nowoczesne, ekologiczne rozwiązania, a wśród nich: oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze, wykorzystujące gazy przyjazne dla środowiska, takie jak gaz naturalny CO2 („clean technology”), a w przypadku chłodziarek, zamrażarek i komór mroźniczych – gaz propan. Dodatkowo, w layoucie 2.0 wydzielone są strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami i oznaczone moduły z artykułami promocyjnymi.

– Oferta w Aleksandrowie Kujawskim w sklepie przy Narutowicza została znacznie poszerzona w stosunku do tego, co klienci znali z poprzedniej lokalizacji. Nie zmieni się zaś to, z czego znana jest Biedronka w całej Polsce: codziennie niskie ceny. Od dnia otwarcia do 27 marca br. lub do wyczerpania zapasów obowiązywać będzie promocja na wybrane artykuły. Przeceny sięgną nawet 50 proc. – mówi Marcin Kajser, starszy menedżer sprzedaży odpowiedzialny za sklep .

Powierzchnia sali sprzedaży w nowej lokalizacji wynosi ok. 750 m2. Sklep zapewnia klientom parking na ok. 50 miejsc.

Ponad 2820 sklepów Biedronka

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2820 sklepów w ponad 1 tys. miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 65 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 2. najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl