Pierwszy punkt sprzedaży Qarsona w Warszawie

Punkt sprzedaży Qarson

Qarson, lider sprzedaży aut na abonament we Francji, bazując na swoich zagranicznych doświadczeniach wprowadza właśnie do polskich galerii handlowych unikalny model sprzedaży pojazdów, który od kilku lat cieszy się ogromną popularnością nad Sekwaną. Od 25 marca klienci odwiedzający jedną z warszawskich galerii mogą przesiąść się do nowego samochodu, niemal równie łatwo, jak zmieniają kurtkę z zimowej na wiosenną.

Aktualnie punkty sprzedaży Qarsona zlokalizowane są centrum w Suchym Lesie koło Poznania, w samym Poznaniu (Galeria Posnania), Szczecinie (Galeria Galaxy), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Wrocławiu (Galeria Wroclavia). Poza Warszawą kolejne punkty zostaną otwarte w Krakowie (Galeria Bonarka), Katowicach i Łodzi. Łącznie w 2019 roku w Polsce pojawi się 10 punktów w 8 miastach.

Nowego model sprzedaży w branży motoryzacyjnej

W ofercie Qarsona znajduje się aktualnie kilkadziesiąt bogato wyposażonych modeli popularnych marek. Koszt abonamentu dla Renault Clio rozpoczyna się już od 499 złotych brutto miesięcznie. W ramach tej kwoty kierowca otrzymuje bezpłatny serwis i przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 tys. kilometrów. Umowa podpisywana jest wyłącznie na 12 miesięcy, a wszystkie oferowane auta są fabrycznie nowe.

– Wybór samochodu to często same problemy. W przypadku nowego auta trzeba najpierw odwiedzić przynajmniej kilka salonów sprzedaży. Proces wyboru pojazdu używanego jest jeszcze trudniejszy, bo dochodzi w nim konieczność zweryfikowania m.in. stanu technicznego. Kupując auto bierzemy pod uwagę szereg czynników, które dopiero mają się wydarzyć, takich jak np. narodziny dziecka. Sprawia to, że kierowcy często kończą  z samochodem, który jest niedostosowany do ich potrzeb. Postanowiliśmy rozwiązać ten problem i całkowicie zmienić proces wyboru oraz użytkowania aut. Teraz wystarczy odwiedzić podczas zakupów w galerii handlowej nasz punkt sprzedaży, wybrać jeden z dostępnych pojazdów, korzystać z niego przez 12 miesięcy, a po tym okresie wymienić na nowy. Przeniesienie punktów sprzedaży do centrów handlowych sprawia, że zakup auta może być niezwykle prosty i przyjemny – mówi Damian Ciesielczyk, założyciel firmy Qarson.

Wprowadzony do Polski przez firmę model dostarczania i użytkowania samochodów znacząco różni się od stosowanych obecnie standardów. Aby wybrać nowy pojazd wystarczy udać się do Galerii Mokotów lub odwiedzić stronę qarson.pl i porównać ofertę aut z różnych segmentów rynku. Po dopełnieniu wszystkich formalności i odebraniu samochodu kierowcy mogą z niego korzystać przez 12 miesięcy płacąc stały, miesięczny abonament, zupełnie jak np. w serwisach streamingowych.

– Nasz model sprzedaży opiera się na wieloletnim doświadczeniu, jakie zdobyliśmy na rynku francuskim, gdzie sprzedaż aut na abonament w galeriach handlowych spotykała się na początku przede wszystkim z zaciekawieniem. Dziś nikogo już nie dziwi, że jadąc na zakupy do galerii po nowy garnitur czy torebkę można wyjechać również z nowym autem na abonament. To tylko kwestia nowego modelu sprzedaży w branży motoryzacyjnej i zmiany zachowań konsumenckich, do których niewątpliwie przyczyniamy się jako pierwsi w Polsce – dodaje Bartłomiej Żebrowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Qarson w Polsce.

Pierwszy punkt sprzedaży Qarsona w Warszawie został otwarty 25 marca i będzie zlokalizowany na parterze galerii (obok hipermarketu Carrefour). Doradcy Qarsona będą dostępni dla klientów w ramach godzin pracy centrum handlowego.

Rozwój w Europie

Qarson to lider francuskiego rynku sprzedaży aut na abonament, który od 2014 roku ułatwia konsumentom zakup nowego auta w sieci, oferując rozsądne ceny, wygodę i bezpieczeństwo transakcji. Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych. Punkty sprzedaży we Francji zlokalizowane są w 12 galeriach handlowych, które rocznie odwiedza ponad 100 milionów potencjalnych klientów.

Qarson zatrudnia dziś ponad 200 osób w Europie, z czego 120 osób w Polsce. To w większości specjaliści w obszarze nowych technologii i motoryzacji. Główna siedziba firmy mieści się w Suchym Lesie koło Poznania. Do końca 2019 roku planowane jest uruchomienie 10 punktów sprzedaży w 8 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.