71. kawiarnia Starbucks w Polsce

Starbucks umacnia swoją pozycję w Polsce i otwiera 71 kawiarnię w kraju, tym razem przy ul. Przyokopowej w Warszawie. Nowa lokalizacja potwierdza strategię rozwoju sieci, która poszerza dostępność dla klientów przede wszystkim w największych miastach.

Kawiarnia Starbucks w Warszawie zostanie otwarta 27 marca i będzie się mieścić na parterze budynku przy ulicy Przyokopowej 35 w Warszawie, w atrakcyjnej lokalizacji, w której Starbucks spodziewa się częstych wizyt swoich fanów.

– Mamy ogromną satysfakcję z tego, że możemy wciąż poszerzać ofertę dla naszych gości i otworzyć 24. kawiarnię Starbucks w Warszawie. Kawa najwyższej jakości z ziaren 100 proc. Arabica oraz wnętrze ze specjalnie zaprojektowanymi grafikami wykonanymi z drewnianych listew oraz inne, ręcznie malowane dekoracje zapewnią wszystkim, którzy odwiedzą restaurację pełnię unikalnych, kawowych przeżyć od Starbucks. – mówi Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks na Polskę.

127 mkw. powierzchni

Nowo otwarta kawiarnia o powierzchni 127 mkw. to łącznie 73 miejsca siedzące dla gości, w tym 34 miejsca dostępne na patio. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których goście będą mogli przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. Wystrój lokalu stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik, nawiązujących do procesu powstawania ziaren kawy.

Osoby, które nie znajdą czasu na chwilę odpoczynku w kawiarni będą mogły delektować się ulubionym napojem w wersji na wynos. Do dyspozycji Gości, podobnie jak we wszystkich punktach sieci, funkcjonować będzie koncept „Bring your own Tumbler”, czyli po prostu – przyjdź z własnym kubkiem. Właśnie w ten sposób, zamawiając kawę, Goście mogą chronić środowisko ograniczając zużycie papierowych kubeczków, uzyskać zniżkę na wybrany napój w wysokości 1 PLN i wypić go ze swojego ulubionego kubka. W dniu otwarcia dla Gości kawiarni przygotowano liczne atrakcje. Dodatkowo, każdy gość, który odwiedzi kawiarnię w tym dniu otrzyma kawę w wielorazowym kubku.

Portfolio AmRest

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 2,1 tys. restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 26 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Niemczech i Chinach.

Firma AmRest jest Partnerem wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.