Poznań Plaza rozbudowuje ofertę

Poznań Plaza

Pod koniec marca do grona najemców galerii Poznań Plaza dołączyła marka RTV Euro AGD. Sklep o powierzchni 1365 mkw. znajduje się na I piętrze i oferuje szeroki wybór towarów z zakresu elektroniki i multimediów.

Galeria Poznań Plaza na stałe zapisała się na mapie miejsc, które upodobały sobie polskie i światowe marki. Nie dziwi więc fakt, że lista nowych najemców stale się powiększa. W tym roku dołączyła marka RTV Euro AGD, a wkrótce dołączą także kolejne.

– Nieustannie pracujemy nad tym, aby klienci Poznań Plaza mieli dostęp do zróżnicowanej i atrakcyjnej oferty handlowej, a dzięki nowemu najemcy galeria rozwija swoją ofertę w segmencie multimediów i nowoczesnych technologii. Z pewnością salon RTV Euro AGD przyciągnie klientów poszukujących artykułów gospodarstwa domowego oraz nowinek technologicznych – mówi Wojciech Węgorzewski, Dyrektor Centrum Poznań Plaza.

RTV Euro AGD jest ogólnopolską wyspecjalizowaną siecią detaliczną oferującą nowoczesny sprzęt elektroniczny oraz artykuły gospodarstwa domowego. Dostarcza klientom szeroki wybór wysokiej jakości produktów znanych marek, oferując także profesjonalne doradztwo technologiczne oraz szereg usług dodatkowych, ułatwiających klientom zakupy, takich jak dostawa, montaż sprzętu w domu klienta czy przejrzysty proces finansowania ratalnego. Sieć działa wielokanałowo, daje także możliwość zakupu sprzętu w 277 salonach sprzedaży w 177 miastach w Polsce.

– Polityka rozwoju sieci opiera się na modelu omnichannel, czyli jednoczesnej obecności w różnych kanałach sprzedaży, w tym sprzedaży sklepowej. Zależy nam, aby nasze salony znajdowały się w nowoczesnych obiektach, które są wizytówką handlu na najwyższym poziomie. Do takich niewątpliwie zalicza się Poznań Plaza, stąd nasza decyzja o otwarciu tu salonu RTV Euro AGD – powiedział Tomasz Siedlecki, Dyrektor ds. Marketingu RTV Euro AGD.

Centrum handlowe Poznań Plaza

Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 140 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej, obuwia oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. W Poznań Plaza obecne są marki premium: Tous, Molton oraz popularne sklepy sieciowe: New Look, Promod, Zara i Reserved. Powodzeniem wśród klientów centrum cieszy się supermarket Piotr i Paweł. W Poznań Plaza znajduje się 10 sali kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Poznań Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl