Żabka inwestuje w swój rozwój

Aplikacja mobilna Żabki

Żabka wzbogaca ofertę produktów przedpłaconych w sieci. Od 23 marca br. we wszystkich placówkach  można kupić kartę podarunkową Amazon. Kody doładowania będzie można wykorzystać do zakupów w sklepie internetowym Amazon.de.

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5,5 tys. placówek prowadzonych przez przeszło 3,7 tys. franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Sklepy sieci są odwiedzane codziennie przez 2 miliony klientów a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już ponad 3 tys. sklepów.

Nowość w Żabce

– Klienci bardzo chętnie korzystają z oferty produktów przedpłaconych jak np. doładowania do konsol Google Play, XBOX Live Gold, PlayStation Store, czy pieniądz elektroniczny Paysafecard. Rozwijamy tę gamę produktów, ponieważ oczekują tego nasi klienci. Karta Amazon, to praktyczny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego, ale i dla samego siebie, będący również elementem popularnych wśród konsumentów operacji bezgotówkowych. Oferta w Żabce jest wyjątkowa, od 10 kwietnia do końca maja nowi użytkownicy platformy sprzedażowej doładowując konto za minimum 30 Euro, odbiorą bonus w wysokości dodatkowych 10 Euro do wykorzystania przy pierwszych zakupach. To dodatkowy argument, by zakupić ten produkt w naszej sieci – podkreśla Przemysław Tomaszewski Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka.

Dzięki karcie przedpłaconej Amazon, bez konieczności posiadania konta bankowego czy karty kredytowej, można w łatwy sposób za pośrednictwem platformy przedażowej www.amazon.de kupić odzież, kosmetyki, sprzęt elektroniczny, książki, artykuły dla niemowląt czy wyroby handmade. Informacje o cenach w złotówkach poszczególnych kart dostępne będą w sklepach Żabka.

W placówkach największej w Polsce sieci typu convenience dostępna jest już szeroka oferta usługowa. Klienci mogą skorzystać między innymi z opcji nadania i odbioru paczek, doładować telefon czy opłacić rachunki. Warszawskie Żabki oferują dodatkowo możliwość doładowania karty miejskiej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl