My Fitness Place razem z centrum Cracovia Outlet

Do grona najemców kompleksu handlowego realizowanego przez KG Group przy ul. Nowohuckiej w Krakowie dołączyło My Fitness Place. Popularna sieć stworzy jeden z największych klubów fitness w regionie o powierzchni ponad 2 tysięcy mkw.

My Fitness Place jest dynamicznie rozwijającą się siecią, posiadająca kilkanaście klubów w południowej części Polski. O wyborze na kolejną lokalizację obiektu przy ul. Nowohuckiej zadecydowała nie tylko obecność centrum outlet z cenami stale obniżonymi o 30–70 proc., które z pewnością będzie przyciągać licznych klientów, ale także bardzo dobre położenie całego kompleksu handlowego.

– Usytuowanie klubu ma szczególne znaczenie. Musi on być łatwo dostępny, umiejscowiony tam, gdzie klienci mają do niego szybki i łatwy dojazd. Dla klubu, który funkcjonuje od wczesnych godzin rannych do późnego wieczora, te wyznaczniki są szczególnie istotne – mówi Piotr Bochnia, dyrektor operacyjny i członek zarządu My Fitness Place.  – Nasza marka jest już znana w Krakowie, jednak w tej części miasta nie mamy jeszcze klubu, dlatego gdy pojawiła się taka okazja, skorzystaliśmy z oferty KG Group. Współpraca z deweloperem układała się bardzo dobrze, nasze potrzeby zostały zrozumiane i mogliśmy stworzyć projekt, który przekonał obydwie strony. Wierzymy, że oferta sportowa doskonale sprawdzi się w składzie typu mixed-use i że grając w jednej drużynie, osiągniemy dobry rezultat w postaci zadowolonych klientów – dodaje Piotr Bochnia.

My Fitness Place zajmie 2 tys. mkw. powierzchni w Cracovia Outlet

– Duża powierzchnia klubu, bezpośredni dostęp z parkingu i zabudowa, która w ciekawy sposób czyni obiekt kameralnym, to cechy pozytywnie wpływające na jakość jego użytkowania. Naszym wspólnym celem było wypracowanie takiego modelu, który maksymalnie wpłynie na poczucie komfortu przyszłych odbiorców. Jesteśmy przekonani, że My Fitness Place będzie popularnym miejscem odwiedzin zarówno tych osób, które są już zaangażowane w fitness, jak i tych, którzy dopiero chcą zacząć z nim przygodę – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Klub zaplanował szeroką ofertę, na jego terenie znajdą się między innymi sala do zajęć fitness, siłownia, sauna i wydzielone strefy: cross, funkcjonalna, stretching.

– Tętniący sportem klub to nasza specjalność. Mamy jeszcze wiele do opowiedzenia na temat oferty i możliwości, jakie dawać będzie obiekt przy Nowohuckiej. Na tym etapie nie chcemy jednak zdradzać wszystkich niespodzianek przygotowywanych dla klientów. Lubimy zaskakiwać naszych odbiorców, dlatego kolejne informacje będziemy ujawniać sukcesywnie – tłumaczy Piotr Bochnia z My Fitness Place.

Cracovia Outlet to nowoczesne centrum outletowe powstające w centralnej części Krakowa w ramach kompleksu handlowego typu mixed-use. Bardzo dobre połączenie z autostradą A4 i drogą ekspresową S7 sprawia, że zakupy będą mogły tu robić także osoby spoza aglomeracji krakowskiej. Nowoczesna architektura obiektu pozostaje w zgodzie z dynamicznie rozwijającymi się w okolicy inwestycjami mieszkaniowymi. Oprócz pokaźnej powierzchni oraz imponującej oferty atutem centrum Cracovia Outlet jest jego zlokalizowanie w ramach powstającego na obszarze 15 ha kompleksu handlowego o łącznej powierzchni 60 tys. mkw., w skład którego wejdą 2 parki handlowe Atut z ofertą spożywczą i wyposażenia wnętrz oraz wielkopowierzchniowy sklep meblowy Agata. Dodatkowym walorem lokalizacji jest sąsiedztwo innych centrów handlowych i targowo-kongresowych. Na klientów czekać będzie około 2 tys. miejsc parkingowych. Otwarcie centrum Cracovia Outlet wraz z całym kompleksem handlowym typu mixed-use zaplanowano na drugą połowę 2020 roku.

Wszystkie inwestycje KG Group

KG Group S.A.  to holding spółek, których główny cel stanowi ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego. Atutem firmy jest wyjątkowe połączenie wieloletniego doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, znajomości lokalnego rynku krakowskiego, zamiłowania do tego rynku, a także entuzjazmu, z którym KG Group, jako dynamicznie rozwijający się podmiot gospodarczy, podchodzi do tworzenia nowych obiektów komercyjnych. Grupa zrealizowała już projekty lokalnych centrów handlowych Atut – sześć obiektów pod wspólnym szyldem działa w Węgrzcach koło Krakowa, Pruszkowie, Krakowie przy ul. Grażyny i przy ul. Czerwone Maki oraz w Sosnowcu, Łodzi i Jaworzu,. Planowane są też kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Złocień (otwarcie 16 maja 2019 roku), Atut Bielany, Atut Kraków przy ul. Nowohuckiej oraz obiekty w Suchej Beskidzkiej i Bełchatowie.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl