Ruszyło nowe centrum wyprzedażowe Silesia Outlet

Silesia Outlet

Tłumy mieszkańców Śląska i goście specjalni ruszyli na zakupy w najnowszym centrum wyprzedażowym w Polsce. Silesia Outlet w Gliwicach przywitał klientów 27 marca.

Zarządzanie outletem objął Neinver, lider rynku centrów wyprzedażowych w Polsce i Hiszpanii oraz wiodący operator w Europie. Inwestorem jest 6B47 Poland – spółka, należąca do austriackiej grupy 6B47 Real Estate Investors AG.

silesia-otwracie
Uroczystość otwarcia Silesia Outlet

Potencjał znanej lokalizacji zakupowej, atrakcyjnego zestawu marek, komfortowych wnętrz i doświadczonych zarządców dają Silesia Outlet mocną pozycję wyjściową. Docelowo centrum ma zostać największym outletem na Śląsku, z 20 tys. mkw. powierzchni handlowej i ponad setką salonów. W pierwszej fazie projektu, otwarto ponad 60 z nich na 12 tys. mkw.

Neinver wraz z inwestorem zadba o wysokie standardy

Menadżerowie Neiver wprowadzają do Silesia Outlet rozwiązania, funkcjonujące z powodzeniem w najpopularniejszych w Polsce outletach Factory. W pracy posiłkują się również szczegółowymi badaniami rynku i zwyczajów zakupowych klientów outletów, prowadzonymi zarówno w skali ogólnopolskiej jak i regionalnej.

– Naszą uwagę już od pierwszych dni koncentrujemy na sprawnym funkcjonowaniu centrum oraz promowaniu ofert najemców. Chcemy budować jak najlepsze doświadczenia zakupowe, by wizyta w nowym outlecie nie pozostała jedynie jednorazową przygodą. Efektywne zarządzanie obiektem handlowym we wszystkich ważnych obszarach, wsparte skutecznymi narzędziami marketingu, ma w perspektywie zbudować lojalną grupę klientów, zwiększać liczbę odwiedzających i generować wzrost sprzedaży. To nasze cele dla Silesia Outlet – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head Poland/Central Europe Asset Management Director Neinver.

Silesia Outlet
Silesia Outlet

– Intensywnie współpracujemy z najemcami i firmami serwisowymi, by Silesia Outlet prezentował jak najlepsze standardy we wszystkich obszarach funkcjonowania. Na bieżąco kontrolujemy jakość obsługi, standardy pracy, sposób ekspozycji oferty i bardzo dobre działanie wszystkich systemów oraz serwisów technicznych – zapewnia Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver.

Na Śląsku, szereg pozytywnych emocji wzbudziła kampania reklamowa nowego centrum outlet, przygotowana przez Neinver. Intensywna kolorystyka, oryginalna kreacja całości i jasny przekaz promujący ofertę – to jej niewątpliwe atuty.

Komfortowa przestrzeń zakupów

Silesia Outlet jest zlokalizowany w pobliżu autostrady A4 i drogi krajowej w kierunku Rybnika. To popularne szlaki komunikacyjne zarówno dla mieszkańców Śląska, jak i turystów, zmierzających do znanych kurortów na południu Polski i Europy. Wspólnie z Centrum Handlowym Auchan i marketem budowlanym Leroy Merlin, nowy outlet tworzy miejsce z kompleksową ofertą handlową, uwzględniającą zróżnicowane potrzeby zakupowe. Obiekt jest bardzo dobrze widoczny z daleka. Silnie zaakcentowane wejście główne do budynku to celowy zabieg projektantów.

– Polacy zyskują coraz większą świadomość dobrych marek, a centra outlet dają im taką możliwość, by kupić wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. Silesia Outlet jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców Śląska, nowoczesnego oraz intensywnie rozwijającego się regionu. Jestem przekonany, że centrum w krótkim czasie zajmie ważne miejsca na handlowej mapie południowej części kraju –  mówi Mirosław Januszko, CEO spółki 6B47 Poland.

silesia-outlet-tlumy
Tłumy na otwarciu Silesia Outlet

Koncepcja funkcjonalna budynku została stworzona na planie prostokąta, z przeszklonymi witrynami i elementami małej architektury. Dominują jasne barwy, przestrzeń i światło,
uzupełnione kolorowymi elementami, związanymi z promocją oferty, witrynami sklepowymi i logotypami poszczególnych marek. Nie zabrakło też komfortowych stref relaksu z płytkami dywanowymi o nowoczesnym wzorze, miękkimi kanapami, zaopatrzonymi w gniazda do ładowania urządzeń elektronicznych, a do tego naturalnej zieleni w donicach. Dla najmłodszych, w pasażach handlowych zbudowany został plac zabaw.

Warto wspomnieć, że w centrum zastosowano rozwiązania, zgodne ze standardami ochrony środowiska, sprzyjające m.in. oszczędności wody, energii elektrycznej i dbające o jakość powietrza wewnątrz.

Silesia Outlet będzie się rozwijać

– Bazując na naszych międzynarodowych i lokalnych kontaktach, doświadczeniu oraz renomie Neinver na rynku outletów, tworzymy strategię najmu, która w perspektywie sprzyjać będzie
ciekawym debiutom marek, a w konsekwencji zwiększaniu liczby klientów i wartości sprzedaży w centrum – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director Neinver. – Oferta Silesia Outlet będzie się rozwijać w kolejnych miesiącach – zapewnia.

Silesia Outlet
Silesia Outlet

Zestaw najemców to obecnie popularne marki z segmentu mid-mass market, które stopniowo uzupełniane będą ofertą premium. Bogatą reprezentację stanowią salony modowe dla kobiet i mężczyzn, marki obuwnicze i sportowe. Na zwolenników outletowych okazji już dzisiaj czekają Vistula i Wólczanka, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti, Bytom, Guess, Diverse, Lavard, Lancerto, Molton, Unisono, Only, Triumph, Gatta i Bagatelle. Bogatą reprezentację stanowią marki jeansowe: Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans i Pepe Jeans oraz obuwnicze: Kazar, Venezia, Ecco, Symbiosis i Umbro. Ważną część zajmują również marki sportowe: Intersport, Martes Sport, 4F, Sizeer, Puma, Reebok, New Balance, Trespass i Regatta. Na zakupy zaprasza też salon biżuterii Apart oraz Wittchen z galanterią skórzaną. Artykuły gospodarstwa domowego oraz wyposażenia wnętrz można nabyć w sklepach Tefal, Home & Cook i Dajar. Za najem obiektu do czasu otwarcia odpowiadała firma BOIG – The Blue Ocean Investment Group.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl