Gastromall Group umacnia swoją pozycję w Krakowie i Gliwicach

Należąca do Gastomall Group sieć restauracji Olimp kontynuuje dynamiczną ekspansję. Dwie najnowsze restauracje zadebiutowały w Gliwicach i Krakowie. Olimp jest nominowany do nagrody Shopping Center Forum 2019 Retailers’ Awards w kategorii F&B Expansion.

– Dynamika naszego rozwoju jest bardzo wysoka, co jest zauważane przez wielu analityków. Olimp jest flagową marką Gastromall Group, dlatego w pierwszej kolejności otwieramy restaurację pod tym szyldem, pozostałe koncepty rozwijane są na zasadzie synergii – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Beltrani, Specjalista ds. Rozwoju Sieci, Gastromall Group.

Nowe lokalizacje

26 marca br. Gastromall Group umocnił swoją pozycję w Krakowie, gdzie otworzył kolejną restaurację pod szyldem Olimp. Nowy punkt wystartował w przy ul. Bohdana Zielińskiego 4. To kolejna restauracja otwarta w nowym koncepcie wizualnym, opracowanym specjalnie na potrzeby marki Olimp. Wnętrze wypełnia naturalna zieleń i dużo światła. Komunikację marketingową zdigitalizowano, dzięki zarządzanym zdalnie monitorom. 27 marca br., Olimp wystartował w Silesia Outlet w Gliwicach przy ul. Rybnickiej, największym na Górnym Śląsku centrum wyprzedażowym. I ta restauracja zaaranżowana została zgodnie z najnowszym konceptem wizualnym sieci.

– Na nasze zlecenie jedna z wiodących krakowskich pracowni architektonicznych, opracowała proces zmian oraz procedurę ich wdrożenia. Powstał zupełnie nowy wizualnie; świeży i nowoczesny koncept, pełen światła, naturalnej zieleni, przestrzenny, wygodny, przyjazny. Wybrane kolory i materiały podkreślają demokratyczny charakter i nieformalną, luźną atmosferę restauracji – mówi Piotr Beltrani, Specjalista ds. Rozwoju Sieci, Gastromall Group.

Olimp

Restauracje Olimp

Restauracje Olimp to lider wśród operatorów gastronomicznych oferujących system samoobsługowy z jedzeniem w ujednoliconej cenie za 100 g.  Obecnie liczy 86 punktów w całym kraju i stale się rozwija, wdrażając innowacje organizacyjne i produktowe. Jako pierwsza sieć w Polsce, Olimp wprowadza do menu zamiennik mięsa – polski produkt o innowacyjnym, roślinnym składzie, bez dodatku soi.

Grupa Gastromall to właściciel kilku marek gastronomicznych, wszystkie rozwijane są w formule franczyzowej. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek są: Olimp, Companeros i Lovit. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r. Grupa Gastromall zarządza ponad setką lokali w całej Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl