Awanse w Galerii Jurajskiej

Anna Borecka-Suda, Galeria Jurajska

W Galerii Jurajskiej w Częstochowie powstało nowe stanowisko – zastępcy dyrektora. Z początkiem marca objęła je Anna Borecka-Suda, dotychczasowa Leasing Manager.

Z branżą retail Borecka-Suda związana jest od ponad dekady. Z samą Galerią Jurajską od 2008 roku. Przez ostatnie 8 lat odpowiadała za kompleksowe działania leasingowe dla centrum handlowego, w tym m.in. negocjacje z najemcami sieciowymi i lokalnym. W swojej dotychczasowej pracy zajmowała się także m.in. zarządzaniem i bieżącą kontrolą umów, reprezentowaniem GTC S.A. na targach branżowych, a także koordynacją współpracy z najemcami oraz działalności operacyjnej.

Z sukcesem kierowała procesem komercjalizacji i rekomercjalizacji Galerii Jurajskiej, w efekcie którego centrum handlowe jest dziś w 100 proc. wynajęte. Wynik ten miał bezpośrednie przełożenie m.in. na znaczący wzrost liczby klientów w Jurajskiej na przestrzeni ostatnich 5 lat. Przed objęciem stanowiska leasing managera w 2011 roku, Borecka-Suda przez ponad rok była asystentem dyrektora Galerii Jurajskiej. Wcześniej, w latach 2008-2009 pracowała w firmie Strabag, w biurze budowy Galerii Jurajskiej.

Borecka-Suda jest absolwentką studiów magisterskich na kierunku marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem na Politechnice Częstochowskiej – rocznik 2003. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu rachunkowość i podatków w zarządzaniu jednostkami gospodarczymi, również na Politechnice Częstochowskiej.

– Anna zna doskonale obiekt. Z Galerią Jurajską związana jest już od jej projektu. Obserwowała, jak galeria powstaje, zmienia się i  rozwija. Aktywnie w tym rozwoju także uczestniczyła, mając ogromny wkład w rynkowy sukces Jurajskiej – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Awans w tym przypadku był naturalną koleją rzeczy. Jestem przekonany że Galeria Jurajska w rękach nowego zastępcy dyrektora dalej będzie dynamicznie się rozwijała, tym bardziej, że nowa dyrektor zna Częstochowę, potencjał centrum handlowego, jego mocne strony, ma także jasną wizję jego rozwoju – dodaje.

Sama Borecka-Suda podchodzi do awansu jak do kolejnego zawodowego wyzwania. – Nowe stanowisko wiąże się z większą liczbą obowiązków, jest to jednak wciąż praca w tym samym obiekcie. Dzięki temu mogę wykorzystać już zebrane doświadczenie oraz spostrzeżenia i przełożyć je na zarządzanie całym centrum, a tym samym na kolejne sukcesy – mówi.

Priorytetem jest dalszy rozwój Galerii Jurajskiej i umacnianie tenant-mixu

Nowa dyrektor ma także jasne cele.- Priorytetem jest dalszy, równie dynamiczny co teraz, rozwój Galerii Jurajskiej, umacnianie jego tenant-mixu, a także pozycji na lokalnym i regionalnym rynku. Jednym z priorytetów jest także rozwój oferty rozrywkowej, a także oferty modowej – mówi.

Do obowiązków zastępcy dyrektora należeć będzie m.in. nadzór nad działaniami operacyjnymi centrum, wdrażanie strategii rozwoju, nadzór nad planowanymi i realizowanymi inwestycjami. Borecka-Suda odpowiadać będzie także za leasing i relacje z najemcami.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. mkw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home&You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2 tys. samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl