Bricomarché wprowadza nowe rozwiązania z zakresu e-commerce

Aplikacja Bricomarche

Od lutego klienci Bricomarché mogą korzystać z nowej strony internetowej sieci. Wraz z nią pojawiło się wiele nowych udogodnień, w tym możliwość robienia zakupów przez Internet. Obecnie z e-zakupów korzystać mogą mieszkańcy pięciu miejscowości: Konina, Skierniewic, Wałcza, Wągrowca i Zduńskiej Woli. Sieć Bricomarché zapowiada, że jeszcze w tym roku usługa będzie wprowadzana w kolejnych miastach.

Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce na świecie, wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”. W ubiegłym roku ponad połowa badanych osób (56 proc.) zdecydowała się na zakupy przez Internet.

Wśród najchętniej kupowanych produktów w sieci, obok elektroniki, są m.in. artykuły do domu i ogrodu. Poza rosnącym zainteresowaniem e-zakupami, w branży DIY bardzo widoczny jest jednak również efekt ROPO (research online, purchase offline), czyli poszukiwanie informacji o towarze w internecie i kupowanie w sklepie stacjonarnym.

Nowa odsłona strony internetowej Bricomarché

Nowa strona internetowa pozwala na nieograniczony dostęp do ponad 13 tysięcy artykułów z oferty Bricomarché. W najbliższym czasie sieć zapowiada intensywne prace nad wzbogacaniem bazy produktowej. Dzięki modernizacji strony internetowej, kupujący zyskali możliwość zapoznania się z większością asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych, jak również opcję złożenia zamówienia przez Internet. Obecnie, usługa jest dostępna w 5 sklepach Bricomarché: w Koninie, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli.

–  Zależy nam na tym, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie nowej strony internetowej Bricomarché. Wprowadzone przez nas zmiany umożliwiają kupującym zdalne zapoznanie się z ofertą produktową, możliwość podglądu ceny oraz dostępności towarów w poszczególnych marketach – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché w Polsce i dodaje – Dodatkowo, osoby decydujące się na zakupy w naszej sieci zyskują szerokie spektrum form dostawy.

Złożone zamówienie można odebrać na 3 sposoby: w sklepie stacjonarnym, z dostawą do domu oraz w specjalnych boksach, czyli tzw. Bricomatach.

Od połowy 2019 roku Grupa Muszkieterów planuje sukcesywne wprowadzanie usługi e-commerce w kolejnych sklepach Bricomarché w Polsce.

O Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld złotych. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13,3 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl