Zakopianka wynajęta w 100 proc. Ostatni wolny lokal dla operatora gastronomicznego

Park Handlowy Zakopianka

Park Handlowy Zakopianka w Krakowie wzbogacił swoją ofertę restauracyjną o kolejną markę. Do grona najemców dołączyła restauracja Klooski. Firma podpisała umowę najmu na 10 lat na lokal o powierzchni 95 mkw. Zakopianka jest obecnie wynajęta w 100 proc.

Restauracja Klooski, serwująca kuchnię polską z elementami kuchni europejskiej, zajęła ostatni wolny lokal w ramach food courtu w Parku Handlowym Zakopianka. Odwiedzający Zakopiankę mogą spróbować oferty nowego najemcy – m.in. klusek, pampuchów, czy placków ziemniaczanych.

– Nasi klienci mogą obecnie korzystać z 8 restauracji i kawiarni. Obecność restauracji Klooski dodatkowo wzbogaca naszą ofertę restauracyjną, zapewniając odwiedzającym zróżnicowane menu. Cieszymy się, że kolejna firma obdarzyła nas zaufaniem. Park Handlowy Zakopianka jest obecnie wynajęty w 100 proc. i oferuje klientom szeroki zakres sklepów, usług i rozrywki – podkreśla Elżbieta Popławska, Asset Manager, EPP.

86 sklepów w PH Zakopianka

Funkcjonujący od 1998 roku Park Handlowy Zakopianka oferuje ponad 58 tys. mkw. powierzchni handlowej. W Parku funkcjonuje ponad 86 sklepów, a także liczne punkty usługowe, restauracje oraz przestrzeń rozrywkowo-rekreacyjna. Zakopianka dysponuje łącznie 2,2 tys. miejscami parkingowymi. Park Handlowy Zakopianka obejmuje budynek główny, budynek historyczny z lokalami handlowo-usługowymi, Castoramę, Decathlon i Komfort, Norauto oraz Cinema City.

– Park Handlowy Zakopianka to ważne miejsce na mapie Krakowa. W momencie otwarcia w 1998 roku był to największy tego typu obiekt w Polsce. Zakopianka powstała w wyniku adaptacji byłych Krakowskich Zakładów Sodowych Solvay. Część zabytkowych budynków przeszła modernizację, w ramach której przekształcono je w centrum kultury i rozrywki, ważną część naszego Parku. Całkowita powierzchnia Parku liczy 17 hektarów – wylicza Piotr Gajda, Dyrektor Parku Handlowego Zakopianka, EPP.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem wielkości posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka działa według formuły REIT, a jej portfel obejmuje 19 obiektów handlowych oraz sześć biurowych o łącznej powierzchni wynoszącej ponad 835 tys. mkw., a także dwa obiekty wielofunkcyjne w realizacji. Projekty EPP zlokalizowane są
w 20 największych miastach Polski. Celem EPP jest budowanie wartości dla akcjonariuszy i zapewnianie konsumentom pozytywnych doświadczeń zakupowych. Spółka notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) i Luksemburgu (Euro MTF).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl