Ruszył system do umawiania spotkań na SCF Exhibition & Awards 2019

Wszyscy uczestnicy SCF Exhibition & Awards, którzy zapłacili za udział w Forum, mogą już korzystać z internetowego systemu umawiania spotkań. Podczas poprzedniej edycji za jego pośrednictwem wysłano ponad 25 tys. wiadomości i umówiono około 2 tys. spotkań.

Program Shopping Center Forum Exhibition & Awards, w którym udział weźmie przynajmniej 1,5 tys. uczestników, w tym przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych, został skonstruowany w taki sposób, żeby uczestnicy mieli wystarczająco dużo czasu i okazji do przedstawienia swojej oferty i nawiązania relacji biznesowych.

Przy umawianiu spotkań uczestnicy SCF mogą korzystać ze specjalnego systemu, który ułatwia odnalezienie konkretnej osoby, a następnie umówienie się z nią na rozmowę w wybranym miejscu i czasie. Dla wygody uczestników Forum została utworzona specjalna strefa „Meeting Point”, w ramach której znajduje się 20 stolików, przy których można rezerwować spotkania.

System umawiania spotkań dostępny jest tylko dla zarejestrowanych uczestników, którzy dokonali opłaty za udział w Forum. Rejestracja uczestników dostępna jest TUTAJ.

W konkretnym miejscu, o wyznaczonym czasie

Jak umówić spotkanie podczas SCF 2019? Każdy z uczestników Forum otrzymał od organizatora login i hasło. Po zalogowaniu się w systemie i wyszukaniu konkretnej osoby, można wysłać jej propozycje spotkania wraz ze wskazaniem godziny i miejsca rozmowy. System umożliwia także zarządzanie harmonogramem swoich spotkań.

Za każdym razem kiedy uczestnik wysyła lub otrzymuje zaproszenie oraz potwierdza lub odrzuca spotkanie, otrzymuje automatyczne powiadomienie w postaci wiadomości email. Harmonogram wyświetla planowane spotkania oraz pozwala zarządzać dostępnością podczas konferencji.

SCF: wiosenne spotkanie branży centrów handlowych

Shopping Center Forum Exhibition & Awards rozpocznie się oficjalnie 9 kwietnia, jednak już dzień wcześniej wszyscy uczestnicy Forum spotkają się podczas tradycyjnego Welcome Mixer. Wieczór (start o godzinie 19) poprzedzający SCF jego uczestnicy spędzą w wyjątkowym miejscu na kulinarnej mapie Warszawy. Restauracja Izumi Sushi na Białym Kamieniu to połączenie świetnej orientalnej kuchni i egzotyki miejsca. Partnerem tegorocznego Welcome Mixer jest firma Samsung.

Następnego dnia rano, czyli 9 kwietnia o godzinie 8, ponad 1,5 tys. uczestników SCF, w tym przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych, zbierze się w Centrum Konferencyjnym na stadionie Legii Warszawa przy ul. Łazienkowskiej 3. Tam przez kilka godzin będą debatować o kondycji branży retail w Polsce, negocjować i podpisywać nowe umowy najmu, oraz słuchać interesujących prelekcji dotyczących rynku centrów handlowych oraz nowych technologii w handlu. Przez cały dzień duża multimedialna scena oddana będzie w ręce partnerów merytorycznych, którzy przedstawią najnowsze trendy, raporty i analizy rynku. Wysokiej jakości kontent merytoryczny zapewnią: JLL, ECE, Schwitzke-Górski, WES Expert, Comarch i Kloepfel Consulting, PINK.

To wszystko będzie bardzo istotnym, ale tylko preludium, przed kulminacyjnym punktem programu Forum. Mowa oczywiście o wręczeniu nagród SCF 2019 Retailers’ Awards. Już po raz siódmy statuetki trafią do najlepszych najemców centrów handlowych. Nominacje przyznano tym razem w 9 spośród 11 kategorii. Oprócz sieci handlowych nagrodę otrzyma także najlepszy manager. Nagroda specjalna przyznana zostanie w kategorii Personality of the Year. W ubiegłych latach jej laureatami byli: Marek Piechocki, Dariusz Miłek, Zbigniew Grycan i Adam Ringer.

Po SCF czas na After Party

Po emocjach związanych z rozdaniem nagród Retailers’ Awards, uczestnicy Forum spotkają się na wieczornej imprezie, która będzie zwieńczeniem SCF.  Partnerem After Party, które odbędzie się w klubie Hard Rock Cafe przy Złotych Tarasach, są dwa wrocławskie projekty: Arkady Wrocławskie oraz Sky Tower. Zabawa, podobnie jak to miało miejsce w poprzednich latach, potrwa do późnych godzin nocnych. Wejście na After Party przysługuje uczestnikom posiadającym karty VIP.

W wiosennej edycji Forum weźmie udział przynajmniej 1,5 tys. uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, AmRest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills. Pełna lista wystawców znajduje się TUTAJ.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.