Dwa sklepy Biedronka na Dolnym Śląsku zyskały nowe oblicze

Sklep Biedronka

25 marca br. dwa sklepy Biedronka zyskały nowe oblicze. W jednym z nich pojawiła się strefa outletowa.

– Decyzja o uruchomieniu specjalnej strefy wyprzedażowej w sklepie w Głuszycy to podążanie za potrzebami klientów i nowymi trendami w sprzedaży: wiemy, że kupujący w Biedronce oczekują niskich cen i ciekawego asortymentu. Teraz, dzięki strefie outletowej, nasi klienci będą mogli jeszcze bardziej zaoszczędzić, a jednocześnie wyszukać do domów ciekawe akcesoria – mówi Cezary Kucper, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka. Specjalna strefa wyprzedażowa znajduje się na piętrze wyremontowanego sklepu w Głuszycy przy ul. Grunwaldzkiej 16A.

Placówka po remoncie została zaprojektowana według konceptu 2.0. Oznacza to wydzielone strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, oznaczone są także moduły z artykułami promocyjnymi. W wyposażeniu zastosowano nowe technologie, jak przyjazne środowisku oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze wykorzystujące gaz naturalny CO2, a w przypadku chłodziarek i zamrażarek – gaz propan. Sklep ma salę sprzedaży o powierzchni ponad 700 mkw. i 6 kas, w tym jedną w specjalnej strefie wyprzedażowej. Obok niego działa parking z 40 miejscami dla zmotoryzowanych klientów.

Layout 2.0 został zastosowany też w drugim wyremontowanym sklepie Biedronka na Dolnym Śląsku, w Kobierzycach. Powierzchnia jego sali sprzedaży wynosi 758 mkw. Placówka dysponuje 5 kasami, a parking obok niej przeznaczony jest dla ponad 30 aut.

Sieć Biedronka

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 2,9 tys. sklepów zlokalizowanych w ponad 1,1 tys. miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl