Intersport otworzył pierwszy sklep outletowy

Intersport Outlet w Gliwicach

Z końcem marca br. sieć Intersport Polska otworzyła swój pierwszy sklep outletowy. Salon o powierzchni 398 mkw. jest zlokalizowany w nowo powstałym centrum handlowym Silesia Outlet w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 105.

Otwierając w Gliwicach pierwszy outletowy sklep, sieć Intersport Polska uruchomiła nowy dla spółki kanał sprzedaży outletowej. Intersport planuje prowadzić w tej lokalizacji wyprzedaże końcówek i starych kolekcji. W ofercie handlowej sklepu outletowego klienci znajdą asortyment tańszy o 30-70 proc. Nowy kanał sprzedaży ma na celu poprawę rotacji towaru oraz zmniejszanie stanów zapasów magazynowych.

– Nowo otwarty salon Intersport w formule outletowej ma z jednej strony wpłynąć na poprawę rotacji towaru w naszych właściwych punktach sprzedaży z drugiej jednak, zgodnie z naszą długofalową strategią, ma sam stać się punktem dochodowym. Wejście w nowy kanał sprzedaży, a także otwarcie salonu w konwencji Intersport 2.0, które nastąpiło w pierwszej połowie marca w Galerii Krakowskiej, są kluczowymi działaniami inwestycyjnymi zrealizowanymi przez spółkę w I kwartale 2019 roku – mówi Piotr Mierzwa, dyrektor ds. rozwoju Intersport Polska S.A.

Intersport będzie rozwijać format sklepów outletowych

Spółka planuje w najbliższym czasie uruchomienie drugiego sklepu outletowego o powierzchni około 412 mkw., który zlokalizowany będzie w nowo powstającym centrum outletowym w Krakowie przy ul. Nowohuckiej.

Silesia Outlet powstał w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Auchan Gliwice i marketu budowlanego Leroy Merlin. To chętnie odwiedzana lokalizacja zakupowa wśród mieszkańców regionu. W zasięgu oddziaływania outletu znajduje się 6,5 mln klientów. Obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4. Docelowo centrum będzie największym outletem w regionie – o łącznej powierzchni 20 tys. mkw. Obecnie w pierwszej fazie projektu otwartych zostało ponad 60 salonów outletowych na 12 tys. mkw. powierzchni. Obiekt komercjalizuje BOIG, a zarządcą jest firma Neinver – wystawcy wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Intersport Polska S.A. to wiodąca od 30 lat na polskim rynku sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym. Około 80 proc. oferty to asortyment największych światowych marek takich jak: Adidas, Asics, Nike, Reebok. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi: McKinley, Pro Touch, Energetics i innymi. Obecnie w Polsce funkcjonuje 30 sklepów Intersport zlokalizowanych głównie w prestiżowych centrach handlowych dużych i średnich miast.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl