Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Tally Weijl optymalizuje sieć sprzedaży. W planach nowe otwarcia i modernizacje

Tally Weijl, międzynarodowa marka modowa, kontynuuje proces optymalizacji sieci sklepów w Polsce i całej Europie. W ramach opracowanej strategii spółka planuje otwarcia nowych sklepów, modernizacje istniejących, a także zamykanie nierentownych placówek.

Firma Tally Weijl na polskim rynku istnieje już od 18 lat, rozwijając na nim sieć sklepów własnych i franczyzowych.

Dwutorowa strategia Tally Weijl

– Obecnie ostatnie nierentowne placówki w Polsce są zamykane, natomiast rentowne modernizowane, jak salon Tally Weijl w centrum handlowym Wola Park w Warszawie, czy w Solaris Center w Opolu. W najbliższych miesiącach marka powiększy się o nowe placówki w Galerii Młociny w Warszawie i Centrum Handlowym Serenada w Krakowie. Optymalizacja sieci to także relokacje salonów m.in. w Blue City w Warszawie, Galerii Jurajskiej w Częstochowie, gdzie niebawem przeniesiemy nasze lokale w pobliże innych modowych marek – mówi redakcji retailnet.pl Anna Strauchold z „AS” Real Estate Advisor, odpowiedzialna za rozwój marki Tally Weijl w Polsce, Czechach i na Słowacji.

– Nasza strategia rozwoju będzie prowadzona dwutorowo. Z jednej strony będziemy rozwijać się, otwierając sklepy własne, zlokalizowane głównie w dużych miastach, natomiast z drugiej strony w mniejszych miejscowościach poprzez współpracę partnerską na zasadzie franczyzy. Wierzymy, że także w mniejszych miejscowościach jest ogromny potencjał dla marek adresowych do młodzieży i młodych kobiet. Polskie klientki na szczęście kochają kobiecy styl Tally, ceniąc sobie odważne wzory i wysoką jakość oferowanych materiałów. Należy przy tym podkreślić, iż marka Tally Weijl oferuje corocznie 12 różnych kolekcji, co dodatkowo wyróżnia ją bardzo na tle innych marek modowych w Polsce – podkreśla Anna Strauchold.

Tally Weijl w warszawskiej Arkadii

– W listopadzie ubiegłego roku uruchomiliśmy w Polsce sklep internetowy Tally Weijl, który ze względu na ciekawą ofertę już po kilku miesiącach znalazł szerokie grono odbiorców. Otwarciu sklepu online towarzyszy także wiele zmian asortymentowych. Warte wymienienia są tu poszerzenie oferty rozmiarowej oraz uzupełnienie asortymentu o produkty dla grupy wiekowej 20+. Dzięki tym zmianom nasze nastoletnie klientki zostaną z nami na dłużej – dodała Anna Strauchold.

900 sklepów w 39 krajach

Tally Weijl to międzynarodowa marka modowa dla młodych i pewnych siebie kobiet. Dostarczanie najnowszych trendów i tworzenie innowacyjnych projektów zapewnia marce sukces już od ponad trzydziestu lat. Założona w 1984 roku przez Tally Elfassi-Weijl i Beata Grüringa, rodzinna firma z siedzibą w Bazylei (Szwajcaria) powstała, kiedy w modzie królowały natapirowane fryzury, spandex, a muzyka disco była nieodłącznym towarzyszem codziennego dnia.

Z pasji do mody Tally Elfassi – Weijl zaczęła tworzyć swoje projekty, które już po krótkim czasie zaowocowały 12 kolekcjami w roku, dostarczanymi do dużych, szwajcarskich domów mody i butików.Tally stała się legendę w świecie mody. Do dzisiaj oferuje kobietom ciekawe projekty, dzięki czemu czują się piękne i pewne siebie.

W roku 1987 Tally i Beat otworzyli swój pierwszy sklep we Fryburgu w Szwajcarii, następnie w 1993 roku rozpoczęli ekspansję na terenie całej Szwajcarii. 10 lat później otwarto pierwszy sklep w Niemczech, a zaledwie 3 lata później, czyli w 2000 roku pierwszy sklep w Polsce. W ciągu kolejnych kilku lat marka Tally Weijl otwierała rocznie ponad 100 sklepów. Dzisiaj Tally Weijl należy do grona czołowych graczy świata mody, posiadając prawie 900 sklepów w 39 krajach na całym świecie.

Począwszy od Tally Campus w Bazylei poprzez biura, sklepy i magazyny na całym świecie, firma Tally Weijl zatrudnia ponad 3,5 tys. pracowników.