Action najemcą N-Parku we Wrocławiu

N-Park Wrocław, Maślicka

Sieć sklepów Action dołaczyła do grona najemców N-Parku we Wrocławiu, przy ul. Maślickiej. Sklep zajmie powierzchnię ok. 900 mkw. Będzie to jedna z pierwszych placówek we Wrocławiu, obecnie na terenie Polski działa blisko 30 salonów. Otwarcie N-Parku przy ul. Maślickiej, którego inwestorem jest Napollo, zaplanowane jest na III kwartał tego roku.

N-Park przy ul. Maślickiej to drugi park handlowy pod tą marką we Wrocławiu – pierwszy został otwarty w listopadzie 2017 r., przy ul. J. Gagarina. Obok nowego centrum, które powstaje między ulicami Maślicką i Królewiecką, zaplanowane są parking naziemny oraz stacja benzynowa Orlen. W sąsiedztwie został już uruchomiony sklep z kategorii DIY.

Oferta handlowa N-Parku we Wrocławiu

Na powierzchni najmu ok. 5,5 tys. mkw. zaplanowanych jest 13 lokali handlowo – usługowych oraz gastronomia. Wśród najemców znajdują się m.in. Stokrotka, Rossmann, KiK i KFC, Domino’s oraz Fitness Academy. Nowo podpisana umowa najmu z marką Action opiewa na ok. 900 mkw.

Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont niespożywczy. Sklepy pod tą marką z sukcesem działają w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i od 2018 r. Polsce. Action wyróżniają najniższe ceny i zaskakujące nowości. Znak rozpoznawczy marki to produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. W sklepach Action można znaleźć ponad 6 tys. rożnych towarów, a asortyment co tydzień wzbogacany jest o ponad 150 nowych produktów. Action sprzedaje towary znanych marek, jak i produkty pod własną marką.

– N-Park to wygodne zakupu i potrzebne usługi blisko domu klienta. Centrum powstaje w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu, tj. do 10 minut drogi – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo.

– Z uwagi na lokalizację oraz otoczenie konkurencyjne, oferta jest silnie sprofilowana na codzienne zakupy dla całej rodziny i gastronomię. Szeroki asortyment marki Action bardzo dobrze wpisuje się w ten charakter. Oferta skoncentrowana na wybranych grupach produktowych, zawsze w korzystnych centrach, wpływa na atrakcyjność całego obiektu w kontekście codziennych okazji zakupowych – dodaje Dorota Beltrani.

Inwestycje Napollo

Pod koniec ubiegłego roku firma Napollo uruchomiła pierwszy N-Park w aglomeracji warszawskiej, na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna. Wśród najemców centrum znalazły się m.in. takie marki jak: RTV Euro AGD, Super-Pharm, Smyk, Pepco, Jysk, Martes Sport, Pizza Hut czy Lux Med. W tym roku prócz Wrocławia, nowy N-Park zostanie uruchomiony również w Warszawie. W następnych dwóch latach zaplanowane są otwarcia N-Parków m.in. w Gdańsku i na granicy Wrocławia i Łanów.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów.

Wszystkie projekty Napollo zostaną zaprezentowane podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 na stoisku 3.5

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl