Olimp otworzył 4. restaurację w Łodzi

Na początku kwietnia 2019 roku została otwarta kolejna restauracja Olimp w Łodzi. Nowy punkt wystartował w budynku biurowym UBP (University Business Park) przy ul. Wólczańskiej. Sieć posiada już restauracje Olimp Port Łódź, Olimp Nowa Fabryczna, oraz Olimp Sterlinga Business Center.

Należąca do Gastomall Group sieć restauracji Olimp kontynuuje dynamiczną ekspansję. W całym kraju sieć liczy 86 punktów. Olimp jest nominowany do nagrody Shopping Center Forum 2019 Retailers’ Awards w kategorii F&B Expansion.

Firma stale się rozwija, nie tylko otwierając nowe restauracje, ale również wdrażając innowacje organizacyjne i produktowe. Przykład? Jako pierwsza sieć w Polsce, Olimp wprowadza do menu zamiennik mięsa – polski produkt o innowacyjnym, roślinnym składzie, bez dodatku soi.

Olimp otwiera kilkanaście restauracji rocznie

Najpopularniejszą marką Gastomall Group są Restauracje Olimp. To dojrzały, rozbudowany koncept, u którego podstaw leżą 3 filary: świeże jedzenie przygotowane od podstaw na miejscu przez doświadczonych kucharzy, prosty system sprzedaży – samoobsługa pozwalająca gościom na komponowanie posiłku, oraz cena – ujednolicona za 100 gramów jedzenia. Dynamika otwarć utrzymuje się na poziomie kilkunastu rocznie. Przybywa lokali pod marką Olimp w obiektach handlowych i biurowych w całej Polsce, choć początkowo GG inwestowała głównie w Krakowie, Katowicach i Warszawie. Teraz na mapie obecności widnieją wszystkie największe polskie miasta a także punkty w miastach o mniejszej liczbie mieszkańców (jednak wciąż na poziomie powyżej 70 tys.)

Grupa Gastromall to właściciel kilku marek gastronomicznych, wszystkie rozwijane są w formule franczyzowej. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek są: Olimp, Companeros i Lovit. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r. Grupa Gastromall zarządza ponad setką lokali w całej Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl