Wittchen z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży

wittchen-manufaktura

Spółka Wittchen S.A., właściciel marki i sieci sklepów z galanterią skórzaną, osiągnęła w marcu 2019 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży (łącznie wszystkie segmenty) w wysokości 20,1 mln zł. To wzrost o 19 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży w segmencie detalicznym spółki w marcu 2019 roku wyniosły 17,8 mln złotych. Tym samym przychody wzrosły o 16 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, kiedy spółka odnotowała sprzedaż na poziomie 15,4 mln zł. Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną.

Narastająco w okresie od stycznia do końca marca skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Wittchen wyniosły 51 mln zł, czyli wzrosły o 18 proc. rok do roku. Segment detaliczny w tym okresie wypracował przychody na poziomie 45,1 mln zł.  To wzrost o 17 proc.

Sieć sprzedaży marki Wittchen

Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.
Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje 99 sklepów i wysp Wittchen. Spółka na początku tego roku uruchomiła serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl