Sieć Dino otworzyła 33 nowe sklepy

Dino Polska

Sieć Dino liczy już 1009 sklepów. Tylko od początku 2019 roku otwarte zostały aż 33 nowe punkty sprzedaży.

Dino Polska S.A. od stycznia do końca marca br. otworzyła 33 nowe sklepy (dla porównania w tym samym okresie roku ubiegłego otwarto 25 punktów). Dzięki dynamicznej ekspansji, na koniec marca sieć liczyła już 1009 sklepów, wobec 800 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 389 tys. mkw. (rok temu było to 305,4 tys. mkw.).

Dino Polska w dalszym ciągu kontynuuje szybki rozwój sieci, otwierając nowe sklepy w województwach, w których jest obecna (głównie zachodnia i centralna części Polski) oraz stopniowo pojawia się w nowych regionach. Zgodnie z przyjętą strategią, spółka przekroczy liczbę 1,2 tys. sklepów w 2020 roku i zamierza kontynuować dynamiczną ekspansję w kolejnych latach.

– Zagęszczamy sieć sklepów Dino w zachodniej, centralnej i północnej części Polski, stopniowo pojawiamy się także w nowych regionach. Obserwujemy pozytywne tendencje rynkowe sprzyjające naszym sklepom – mówi Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

Średnia powierzchnia: 400 mkw.

Dino to polska sieć średniej wielkości supermarketów spożywczych zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów będąca jedną z najszybciej rosnących sieci na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Sieć Dino obejmuje już ponad 1 tys. sklepów o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 mkw.

Model biznesowy Grupy Dino łączy zalety formatu średniopowierzchniowych supermarketów w lokalizacjach dogodnych dla klientów z umiejętnością szybkiego otwierania nowych sklepów oraz atrakcyjnym asortymentem, na który składają się przede wszystkim markowe i świeże produkty w konkurencyjnych cenach. Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w tym w większości produkty pod znanymi markami oraz produkty świeże. Grupa Dino oferuje kluczowe produkty w cenach podobnych jak w największych sieciach handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.

Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na czterech centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu, Piotrkowie Trybunalskim i Rzeszotarach. Jej zasięg geograficzny umożliwia dostawy świeżych produktów do wszystkich sklepów sieci Dino we wszystkie dni w tygodniu. Od kwietnia 2017 roku Spółka jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Dino Polska S.A. jest spółką z dominującym polskim kapitałem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl