Grupa VRG poprawia wyniki we wszystkich segmentach działalności

Salon Wólczanka w Starym Browarze

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2019 roku przez Grupę Kapitałową VRG wyniosły około 73,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2018 roku o około 27,5 proc.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-marzec 2019 roku wyniosła około 214,3 mln zł i była wyższa o około 33,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Segment odzieżowy, czyli Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) – wyniosły około 45,2 mln zł (w tym Bytom 12,3 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2018 roku o około 37,1 procent. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 132,5 mln zł (w tym Bytom 38,9 mln zł) i była wyższa o około 45,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Segment jubilerski, czyli W.KRUK

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) – wyniosły około 24,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2018 roku o około 16,9  procent. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -marzec 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 72,3 mln zł i była wyższa o około 22,3 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 51,3  proc. i była wyższa od marży osiągniętej w marcu 2018 roku o około 1,3 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-marzec 2019 wyniosła około 49,3 proc. i była wyższa o 0,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec marca 2019 roku wyniosła 52,4 tys. mkw. ( w tym Bytom 15,8 tys. mkw.).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl