Europa Centralna wzmacnia ofertę modową. Marka Wólczanka otworzyła butik w galerii

Do grona najemców Centrum Handlowego Europa Centralna dołączyła Wólczanka. Marka w gliwickim obiekcie otworzyła butik o powierzchni 40 mkw. To już kolejny brand z portfolio Vistula Retail Group, który w ostatnim czasie dołączył do gliwickiego centrum.

W ofercie Wólczanki znajduje się duży wybór koszul damskich i męskich, a także wysokiej jakości akcesoria wykonane zgodnie z zasadami klasycznego krawiectwa. Do ich uszycia wykorzystano tkaniny sprowadzane od renomowanych, światowych producentów. Marka należy do Vistula Retail Group – jednej z czołowych firm odzieżowych w Polsce.

– Europa Centralna to doskonałe miejsce dla naszego butiku. Mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej uwielbiają najnowsze trendy modowe. Natomiast potencjał demograficzny tej części miasta i lokalizacja gwarantują mieszkańcom wygodny i szybki dojazd. – mówi Martyna Foremna, Marketing & PR Manager Wólczanka.

Wólczanka w portfolio marek Vistula Retail Group

Butik znajduje się w sąsiedztwie sklepów Apart i Vistula. Zajmuje powierzchnię 40 mkw. To kolejna nowość w ofercie Europy Centralnej. Ostatnio w centrum handlowym zadebiutował również inny brand Vistula Retail Group – Vistula. Wcześniej pojawiły się tutaj m.in. salony Action, Pepco czy 50 style.

– Cieszymy się, że tak renomowana marka będzie naszym nowym najemcą. Jesteśmy przekonani, że otwarcie Wólczanki znacząco wpłynie na zainteresowanie ofertą odzieżową naszego centrum. – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna.

Apsys Polska zarządcą Europy Centralnej

Europa Centralna w Gliwicach to unikatowe połączenie parku handlowego i galerii. Cały obiekt to 67 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz 2,3 tys. miejsc parkingowych. Z obiektu chętnie korzystają mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej, Opolszczyzny oraz turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4. W ciągu 30 minut centrum osiągalne jest przez 1,85 mln mieszkańców, a w ciągu 1 godziny przez 5 mln mieszkańców. Obiektem zarządza firma Apsys – wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl