Smyk przedłuża umowy w centrach Master Management Group

Brama Mazur

Smyk, międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, przedłuża współpracę z Bramą Mazur i z MMG Centers Kutno na kolejnych pięć lat. Oba centra handlowe, zarządzane przez Master Management Group stały się ważnym miejscem na lokalnej mapie zakupowej mieszkańców i opłacalnym miejscem do rozwoju biznesu. MMG jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

Poszukiwacze zabawek, artykułów szkolnych, książek czy multimediów w Ełku i w Kutnie mają powód do zadowolenia. Marka Smyk doceniła potencjał centrów handlowych w tych miastach i przedłużyła umowy najmu. Sklepy mają odpowiednio 512 mkw. w Kutnie i 454 mkw. w Ełku. Oprócz produktów wiodących marek dziecięcych takich jak Lego, Fisher-Price czy Mattel, sieć oferuje popularne marki własne, Cool Club (ubrania i buty) oraz Smiki (zabawki i akcesoria niemowlęce).

– Od wielu lat konsekwentnie realizujemy strategię dynamicznego rozwoju sieci sklepów w całej Polsce. Chcąc dotrzeć z naszą ofertą do możliwie najszerszego grona klientów skupiamy się na tych obiektach, które są lub mogą stać się ważnymi miejscami na zakupowej mapie regionu. Jednak największe możliwości rozwoju organicznego widzimy w mniejszych i średnich miastach, zamieszkałych przez 25-50 tysięcy mieszkańców. Zarówno Brama Mazur jak i MMG Centers Kutno to obiekty które mają potencjał i stały się ważnym miejscem na lokalnej mapie zakupowej mieszkańców, stąd nasza decyzja o kontynuacji dotychczasowej współpracy – mówi Paweł Oskędra, Property Director sieci Smyk.

Brama Mazur, Smyk
Brama Mazur, Smyk

– Według badań przeprowadzonych przez firmę RMD Research, rynek artykułów dla dzieci w 2018 roku zanotował ponad 5-procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Jest to utrzymująca się tendencja – mówi Marzena Pijarczyk, Leasing Manager w Master Management Group. – Oznacza to, że dzięki współpracy z marką Smyk możemy zaspokoić stale rosnące potrzeby klientów. Z naszych obserwacji wynika, że istotną grupą odwiedzających nasze centra w Ełku i w Kutnie są rodziny z dziećmi – dodaje Marzena Pijarczyk.

Smyk to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci. Jej historia sięga roku 1977, kiedy został otwarty Dom Handlowy Smyk. Na koniec grudnia 2018 roku sieć sklepów Smyk obejmowała 179 punktów sprzedaży działających w atrakcyjnie zlokalizowanych centrach handlowych w Polsce oraz sklep internetowy smyk.com. Sklepy Smyk działają również na Ukrainie (12) i w Rumunii (14).

Portfel MMG

Brama Mazur w Ełku o łącznej powierzchni handlowej 17 tys. mkw., z parkingiem na około 500 miejsc, jest jednym z najbardziej popularnych obiektów handlowych w regionie i jedynym centrum handlowym w mieście. Największe sklepy w galerii to EURO RTV AGD, oferujący elektronikę i sprzęt gospodarstwa domowego oraz sklepy wszystkich marek należących do Grupy LPP, tj. Cropp, House, Mohito, Reserved i Sinsay. Wśród renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych w Bramie Mazur znajdują się również: H&M, 4F, Carry, CCC, Jysk i wiele innych. Centrum oferuje także zróżnicowane możliwości rozrywki i rekreacji, w tym pierwszy w regionie 4-salowy multipleks Planet Cinema, Calypso Fitness Club, a także restauracje i kawiarnie.

MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni 16,1 tys. mkw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. W ramach zaangażowania w działania z miastem MMG Centers Kutno uczestniczy w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich oraz jest sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu MMG z powodzeniem samodzielnie realizuje projekty oraz współpracuje z czołowymi deweloperami i inwestorami. Master Management to prywatna firma oferująca usługi butikowe na najwyższym poziomie. Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak Marcol Group ,Europa Capital oraz w formie spółki joint venture z Blackstone. Obecnie MMG zarządza 100 tys. mkw. powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu (MMG Centers*).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl