Lidl otwiera sklep internetowy w Polsce

Lidl Polska uruchamia sklep internetowy www.Lidl-sklep.pl Na początku w e-sklepie znajdzie się ponad 650 artykułów przemysłowych m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny czy narzędzia. Następnie liczba dostępnych produktów będzie systematycznie wzrastać. Obecnie sklep znajduje się w fazie testów, ale już niebawem zostanie oficjalnie otwarty.

Lidl Polska od początku funkcjonowania w Polsce rozwija swoją działalność tak, aby zakupy w sklepach sieci były coraz bardziej komfortowe. Lidl-sklep.pl zdecydowanie zwiększy dostępność produktów oraz ułatwi dokonywanie zakupów – szczególnie klientom, którzy dotychczas nie mieli sklepu Lidl w pobliżu miejsca zamieszkania. Obecnie sklep internetowy znajduje się w fazie testów, jednak już niedługo witryna zostanie oficjalnie otwarta.

– Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do Internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji – mówi Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Ponad 650 produktów na start

Za pośrednictwem sklepu internetowego klienci będą mogli kupić artykuły przemysłowe w atrakcyjnej, niskiej cenie. W momencie startu witryny w ofercie będzie ponad 650 produktów, jednak następnie ich liczba będzie systematycznie wzrastać. W sklepie kupimy zarówno produkty marek własnych – m.in. narzędzia Parkside, tekstylia damskie Esmara, odzież sportową Crivit czy sprzęt AGD Silvercrest – jak i marki producentów. W ramach Lidl-sklep.pl dostępny będzie asortyment przemysłowy i będzie on zbieżny z ofertą sklepu stacjonarnego. Dodatkowo będą pojawiać się oferty specjalne – dostępne tylko przez Internet. Oferta produktowa w sklepie internetowym Lidl Polska będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu – w poniedziałek, czwartek i sobotę.

– Od początku naszej działalności w Polsce naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej, niskiej cenie. Cieszymy się, że dzięki Lidl-sklep.pl dostęp do nich będzie jeszcze prostszy. Pracowaliśmy nad tym projektem od pewnego czasu, w tworzenie go były zaangażowane koleżanki i koledzy z wszystkich działów naszej firmy. Wierzymy, że sklep internetowy będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród naszych stałych jak i nowych klientów – podsumowuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

Lidl jest wszędzie

Za zakupy w Lidl-sklep.pl klienci będą mogli dokonywać płatności przelewem internetowym, kartą płatniczą oraz Blikiem. Zamówione produkty będą dostarczane przez kurierów firmy InPost oraz Geis pod wskazany adres w całej Polsce. Zamówienia będą dostarczane do klienta w czasie do 3 dni roboczych od dokonania zapłaty za zamówienie. Koszt dostawy za zakupy do 149 zł będzie płatny 9,99 zł, a powyżej kwoty 149 zł produkty będą dostarczane bezpłatnie. Klient będzie miał 30 dni na zwrot zakupów. Zwrot będzie bezpłatny przy skorzystaniu z usług Poczty Polskiej.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10,5 tys. sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.