Rekordowe 100 tys. klientów Silesia Outlet

Silesia Outlet

100 tys. klientów odwiedziło już Silesia Outlet na Śląsku od czasu otwarcia. Najnowsze centrum wyprzedażowe w Polsce przyjęło pierwszych klientów 27 marca tego roku. Inwestorem projektu jest 6B47 – jeden z wiodących deweloperów w krajach niemieckojęzycznych. Za zarządzanie i najem odpowiada Neinver – lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz wiodący operator tego formatu w Europie.

Już pierwszy dzień otwarcia nowego outletu ściągnął na zakupy tłumy klientów – do centrum przyjechało wówczas 15,8 tys. osób. Jeszcze więcej pojawiło się w sobotę – 16,5 tys. klientów. Jednak rekordowa okazała się niedziela handlowa. Wówczas najnowszy outlet w Polsce przyjął blisko 19 tys. klientów.

– Cieszymy się, że stworzyliśmy nowoczesną przestrzeń zakupów, w dobrze znanej i sprawdzonej lokalizacji, w zyskującym na popularności formacie outletowym. Ten rekordowy wynik pierwszego tygodnia pokazuje, jak atrakcyjnym, a co ważniejsze, potrzebnym projektem na handlowej mapie Śląska jest Silesia Outlet – mówi Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający 6B47, inwestora najnowszego projektu outletowego w Polsce. – Wspólnie z zarządcą koncentrujemy teraz uwagę na budowaniu stabilnego grona klientów i satysfakcjonującego dla najemców poziomu sprzedaży – dodaje Mirosław Januszko.

Kompleksowa oferta

Silesia Outlet na 12 tys. mkw. docelowo zgromadzi ponad 60 salonów outletowych znanych marek polskich i międzynarodowych w stale obniżonych cenach. To kompleksowa, atrakcyjna oferta zakupowa niemal wszystkich branż: od mody damskiej i męskiej, obuwia i sportu, po akcesoria, galanterię skórzaną, bieliznę, biżuterię i artykuły wyposażenia wnętrz.

– Portfolio marek w Silesia Outlet będzie zyskiwać na atrakcyjności również w kolejnych miesiącach. Naszym celem jest uzupełnienie obecnego zestawu najemców o salony outletowe, które cieszą się dużym powodzeniem w naszych centrach wyprzedażowych w innych rejonach Polski – zapowiada Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director Neinver, zarządcy Silesia Outlet, odpowiedzialnego od otwarcia również za najem. – Uważnie obserwujemy zwyczaje zakupowe klientów, by w porę wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Jesteśmy w stałym kontakcie z przedstawicielami marek lokalnych i międzynarodowych, zainteresowanych obecnością w Silesia Outlet – dodaje Agnieszka Baczyńska.

W centrum wynajęte jest obecnie blisko 95 proc. powierzchni W najbliższych miesiącach otwarty zostanie salon firmowy marki Adidas, który zajmie ponad 800 mkw. Nowością będzie też kawiarnia Daily Sandwich oraz sklep Travel z artykułami wyposażenia dla żeglarzy i kajakarzy. Podpisano również umowę z Daily Pizza. Po sukcesie otwarcia, możliwość wejścia do Silesia Outlet badają kolejni najemcy, pytając o dostępną powierzchnię najmu.

Obecnie marki z kategorii mody dla kobiet i mężczyzn reprezentują: Vistula i Wólczanka, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti, Bytom, Guess, Diverse, Lavard, Lancerto, Molton, Unisono, Only, Triumph, Gatta i Bagatelle. Atrakcyjną ofertę prezentują też marki jeansowe: Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans i Pepe Jeans. Obuwie dostępne jest w salonach Kazar, Venezia, Ecco, Symbiosis i Umbro. Na szczególną uwagę zasługuje wyjątkowa oferta salonów sportowych: Intersport, Martes Sport, 4F, Sizeer, Puma, Reebok, New Balance, Trespass i Regatta. Całość uzupełnia salon biżuterii Apart oraz Wittchen z bogatą propozycją galanterii skórzanej. Nie zabrakło artykułów gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz  – w sklepach Tefal, Home&Cook oraz Dajar. W Silesia Outlet działa również restauracja Olimp.

Na klientów Silesia Outlet czekają komfortowe strefy relaksu z naturalną roślinnością i punktami ładowania urządzeń mobilnych, pokój dla rodziców z dziećmi wyposażony w przewijak i miejsce do karmienia. Jest też plac zabaw dla najmłodszych. Kierowcy aut elektrycznych mogą skorzystać z dwóch punktów ładowania samochodów, zapewniających możliwość obsługi aż czerech aut jednocześnie – za darmo do końca kwietnia.

Docelowo, po otwarciu drugiej fazy, centrum ma być największym outletem na Śląsku z 20 tys. mkw. powierzchni handlowej i ponad setką salonów wyprzedażowych. Obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, łączącej Kraków, Aglomerację Śląską i Wrocław. Droga do skrzyżowania z autostradą A1 zajmuje zaledwie kilkanaście minut jazdy samochodem. Przy centrum przebiega też droga krajowa nr 78 w kierunku Rybnika.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl