Komercjalizacja centrum wyprzedażowego Cracovia Outlet na targach SCF

– Pierwszy raz projekt centrum Cracovia Outlet został zaprezentowany podczas targów Shopping Center Forum w 2017 roku. Już wtedy zauważyliśmy duże zainteresowanie inwestycją – mówi dla Retailnet Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Projekt, który powstaje w ramach multifunkcyjnej strefy handlowej w Krakowie przy ulicy Nowohuckiej cieszy się dużym zainteresowaniem najemców.

– Od początku najemcy pozytywnie oceniali położenie centrum outletowego na terenie multifunkcyjnej strefy handlowej. Potwierdza to fakt, że w dzisiejszych realiach samo centrum outletowe nie wystarcza, dobrze jest wychodzić poza przyjęte standardy i łączyć możliwości zakupowe z myślą o wygodzie przyszłych klientów – dodaje Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Otwarcie centrum Cracovia Outlet, wraz z dwoma parkami handlowymi i wielkopowierzchniowym sklepem Agata Meble, planowane jest na drugą połowę 2020 roku.

Lokalizacja centrum Cracovia Outlet to mocna strona tej inwestycji. Centrum jest bardzo dobrze skomunikowane z autostradą A4, łączącą Rzeszów, Kraków i Wrocław oraz z drogą ekspresową S7, łączącą Gdańsk z Krakowem. Obydwie drogi nie tylko stanowią główne krajowe trasy przelotowe, ale również wpisują się w infrastrukturę miejską jako arterie komunikacyjne popularne wśród mieszkańców Krakowa, służące do przemieszczania się w różne części miasta. Obiekt znajduje się w centralnej części miasta, w strefie kojarzonej już z handlem.

Komercjalizacja Cracovia Outlet

Za komercjalizację centrum Cracovia Outlet odpowiada BOIG Property Consulting, firma od lat działająca na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Dotychczas BOIG podpisał już umowy najmu z takimi firmami jak m.in.:  LPP, Guess, W. Kruk, Vistula, Wólczanka, Dajar, Diverse, Intersport, Kubenz, Świat Książki.

Obiekt będzie miał 21 tys. mkw. łącznej powierzchni handlowej i 2 tys. miejsc parkingowych. Powstaje w ramach niemal 60 tys. mkw. całego kompleksu handlowego typu mixed-use, na obszarze 15 ha planowane są także 2 parki handlowe typu convenience, przygotowywane z myślą o szybkich, codziennych zakupach, a także wielkopowierzchniowy sklep meblowy jednej z najpopularniejszych w Polsce sieci Agata, a także jeden z największych w regionie klubów fitness My Fitness Place,.

Podczas targów KG Group zaprezentuje również centra handlowe Atut, które obecnie funkcjonują już w Krakowie (na Ruczaju i przy ul. Grażyny) Węgrzcach, Pruszkowie, Łodzi, Sosnowcu i Jaworzu, a obecnie w budowie są kolejne dwa centra – na krakowskim Złocieniu (otwarcie 16 maja 2019) i Bełchatowie (otwarcie I etapu w III kwartale 2019). W realizacji są natomiast kolejne centra w Krakowie (na Bielanach, przy ul. Nowohuckiej i przy ul. Kocmyrzowskiej) oraz w Wieliczce i Suchej Beskidzkiej. – Atuty jako lokalne centra handlowe są bardzo dobrze przyjmowane przez klientów. Ten format cieszy się też dużym zainteresowaniem najemców – wskazuje Krzysztof Gaczorek.

O KG Group – inwestorze projektu

KG Group to holding spółek, których główny cel stanowi ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego. Atutem firmy jest wyjątkowe połączenie wieloletniego doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, znajomości lokalnego rynku krakowskiego, zamiłowania do tego rynku, a także entuzjazmu, z którym KG Group, jako dynamicznie rozwijający się podmiot gospodarczy, podchodzi do tworzenia nowych obiektów komercyjnych. Grupa zrealizowała już projekty lokalnych centrów handlowych Atut – siedem obiektów pod wspólnym szyldem działa w Węgrzcach koło Krakowa, Pruszkowie i Krakowie (na Ruczaju i przy ul. Grażyny) oraz w Sosnowcu, Łodzi i Jaworzu. W budowie są centra na krakowskim Złocieniu i w Bełchatowie, a w planach kolejne obiekty w Krakowie (przy ul. Nowohuckiej i ul. Kocmyrzowskiej) oraz w Wieliczce i Suchej Beskidzkiej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl