Green Caffè Nero wprowadza nową aplikację mobilną

Aplikacja Green Caffè Nero

Green Caffè Nero wprowadziło nową aplikację lojalnościową i płatniczą, odpowiadając na zmieniające się technologiczne nawyki Polaków. Aplikacja mi.n. pozwala klientom płacić za zamówienia i zbierać pieczątki.

– Aplikacja, działająca zarówno na iOS, jak i na Androidzie, została zaprojektowana z myślą o naszych klientach. Wiemy, że poszukują oni wygody oraz możliwości zintegrowania telefonów z codziennym życiem. Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach. Wierzymy, że aplikacja umocni pozytywne doświadczenia gości związane z wizytą w naszych kawiarniach, że pozostaną one na tak samo wysokim poziomie, jak te związane z nasza ofertą kaw i jedzenia – mówi Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Klienci korzystający z papierowych kart lojalnościowych Green Caffè Nero mogą przynieść taką kartę – niezależnie od liczby pieczątek na niej umieszczonych – do dowolnej kawiarni Green Caffè Nero, gdzie barista pomoże w przeniesieniu pieczątek do aplikacji. Klienci mogą dzielić się nimi z przyjaciółmi czy członkami rodziny, korzystającymi z aplikacji. W ramach programu lojalnościowego za każdą zakupioną kawę otrzymuje się jedną pieczątkę. Każde 9 pieczątek może zostać wymienione na kawę w prezencie.

– Nasi klienci, którzy nie korzystają ze smartfonów, mogą w dalszym ciągu używać papierowej karty lojalnościowej. Obie formy, zarówno papierowa, jak i cyfrowa, będą honorowane we wszystkich 66 naszych kawiarniach na terenie całego kraju – dodaje Agata Milewska.

O Green Caffè Nero

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 66 kawiarni w Polsce, każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje. Marka w planach ma otwieranie 10 lokali rocznie. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

O Caffè Nero Group Ltd

Caffè Nero to największa niezależna Grupa kawiarni w Europie, która została założona przez Gerry’ego Forda w 1997 r. Caffè Nero posiada ponad 1 tys. kawiarni w 10 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Szwecji czy Polsce. Od momentu założenia Grupa rozwija się dynamicznie, osiągając coraz większe przychody z roku na rok. W 2011 r. powstała Fundacja Nero, która ma na celu dokonanie trwałej zmiany na lepsze pośród współpracujących z nią osób. Od 2016 roku, za pośrednictwem Fundacji, Caffè Nero przekazała ponad 250 tys. funtów na cele dobroczynne w Wielkiej Brytanii, finansując szkoły i wspierając plantatorów i rolniczą społeczność, przyczyniającą się do produkcji ziaren kawy wykorzystywanej w Caffè Nero.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl