Lancerto rozwija sieć i stawia na wielokanałowy model sprzedaży

Marka odzieży męskiej zainwestowała w nową platformę Magento 2, która umożliwi dodatkowe funkcjonalności i pomoże w realizacji strategii omnichannel. Lancerto planuje też rozwój sieci sprzedaży. Firma Lancerto jest nominowana do nagrody SCF 2019 Retailers’ Awards w kategorii Fashion Omnichannel

Portfolio lokalizacji Lancerto systematycznie rośnie, w ubiegłym tygodniu  marka otworzyła salon w gliwickim Silesia Outlet, nowym obiekcie handlowym, który zainaugurował swoją działalność. Tradycyjnie sklep został otwarty w przemyślanym koncepcie wizualnym, prostej i eleganckiej przestrzeni stworzonej dla mężczyzn ale z uwzględnieniem kobiecego podejścia w aranżacji wnętrz. To ukłon w stronę Pań, które często towarzyszą mężczyznom podczas zakupów eleganckiej odzieży. W 2018 roku Lancerto otworzyło 12 proc. nowej powierzchni najmu, a w 2019 planowane jest otwarcie około 10 proc. nowej powierzchni najmu oraz kilka znaczących powiększeń salonów m.in. w Bonarka City Center Kraków oraz Centrum Handlowym Alfa w Białymstoku.

Wielokanałowa strategia Lancerto

Lancerto zgodnie ze strategią sprzedaży wielokanałowej od kilku sezonów stara się ściśle integrować świat sprzedaży off- i on-line. Właśnie dlatego marka zainwestowała w nową platformę Magento 2, która powoli na szybką wymianę danych i lepsze funkcjonowanie sklepu online oraz jego nowe funkcjonalności.

W salonach Lancerto i na lancerto.com dostępna jest usługa Click and Collect integrującą stany z magazynu centralnego, sklepu internetowego i salonów stacjonarnych. Dzięki temu klient ma szybki dostęp do każdego rodzaju asortymentu, także brakujących w danej lokalizacji rozmiarów i modeli ubrań. Click and Collect pozwala na skrócenie czasu, w którym zamówione produkty są gotowe do odebrania przez klienta nawet do dwóch godzin od momentu kliknięcia „Zamów” w koszyku. Usługa pozwala też na dowolność w sposobach i czasie płatność, klient może dokonać płatność w salonie lub online, a także w najbardziej wygodny dla niego sposób uzyskać zwrot środków, w przypadku odstąpienia od umowy przy zakupach w internecie. Dodatkowo, aby jeszcze bardziej ułatwić zakupy, Lancerto w wybranych salonach wdrożyło wraz z partnerem Revoplus usługę płatności dzielonej z odroczonym terminem zapłaty nawet do 10 miesięcy.

Nowa odsłona sklepu internetowego Lancerto to także lepsze doświadczenie zakupowe, większa intuicyjność, przyjazny interfejs, a także szereg usług takich jak FitFinder czyli wirtualny asystent doboru rozmiarów.

– Narzędzie zadaje kilka pytań klientowi, nie tylko o jego cechy fizyczne, budowę ciała ale też o aktualną garderobę, ulubione marki i modele spodni, koszul czy innych ubrań, na tej podstawie dopasowuje najlepszy rozmiar danego asortymentu Lancerto. Cały proces trwa od kilkudziesięciu sekund do dwóch minut. Asystent jest prosty i czytelny, bardzo szybko łamie jedną z największych barier zakupowych jaką jest obawa klienta o to czy wybrany rozmiar jest właściwy – mówi Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce Lancerto S.A.

Nowa usługa – Shop by Look

W tym miesiącu Lancerto uruchomiło także moduł sprzedaży online Shop by Look czyli zakup całej stylizacji za jednym kliknięciem. We współpracy ze stylistami, marka przygotowała kilkadziesiąt propozycji gotowych stylizacji na różne okazje, od wieczorowych imprez, biznesowych outfit’ów po weekendowy wypad za miasto ze znajomymi.

– Dla nas to bardzo ważny punkt funkcjonalności strony, bowiem w męskiej odzieży premium liczy się nie tylko sam produkt ale całe jego otoczenie, dodatki, połączenia kolorów i wzorów. Ta układana to niejednokrotnie dla przeciętnego mężczyzny wyższa szkoła lotów. Dzięki usłudze Click and Collect, niewelujemy kolejną barierę niepewności w jaki sposób nosić nasze ubrania, z czym je łączyć. Dajemy gotowe rozwiązania, które ułatwiają życie. – dodaje Tomasz Ciapała, Prezes Zarządu Lancerto S.A.

Lancerto to marka mody męskiej specjalizująca się w klasycznej odzieży formalnej i smart casual. Lancerto dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski. marka Lancero jest nominowana do nagrody SCF Retailers Awards w kategorii Omnichannel Retailler of the Year.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl