SCF 2019: dzisiaj Welcome Mixer, jutro Forum

Dziś o godzinie 19 wszyscy uczestnicy Forum spotkają się w restauracji Izumi Sushi na Welcome Mixer, który zainauguruje wiosenną edycję Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards. To doskonały czas na wstępną weryfikację możliwości współpracy i wiele obiecujących rozmów.

Już jutro rusza SCF 2019 – najważniejsze spotkanie branży rynku centrów handlowych w pierwszym półroczu 2019 roku. Dotychczas zarejestrowało się około 1 tys. uczestników, wśród których jest ponad 400 przedstawicieli sieci handlowych i innych najemców centrów handlowych.

Rusza Shopping Center Forum

Tradycyjny Welcome Mixer rozpoczyna się wieczorem w przeddzień Shopping Center Forum. Tym razem goście spotkają się w Restauracji Izumi Sushi na Białym Kamieniu, która jest połączeniem świetnej orientalnej kuchni i egzotyki miejsca. Udział w wydarzeniu jest otwarty dla wszystkich uczestników Forum. Partnerem tegorocznego Welcome Mixer jest firma Samsung.

Rozpoczęte rozmowy z pewnością będą kontynuowane następnego dnia na Stadionie Legii Warszawa. Wiosenna edycja Forum to czas intensywnych rozmów biznesowych, które będą odbywać się głównie na stoiskach wystawowych i wyznaczonych meeting pointach. Ich dopełnieniem będzie część konferencyjna. Wysokiej jakości kontent merytoryczny zapewnią Partnerzy Forum: JLL, ECE, Schwitzke Górski, WES.expert, Comarch i Kloepfel Consulting, PINK. W trakcie paneli odbędą się dyskusje i prezentacje na tematy takie jak:

  • Prawne, ekonomiczne i społeczne bariery realizacji inwestycji w obszarze centrów handlowych (Debata Retailnet.pl i Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych)
  • Digital Mall, czyli wielokanałowa rewolucja w świecie centrów handlowych – case study wdrożenia koncepcji cyfrowego centrum handlowego w Alstertal – Einkaufszenteum w Hamburgu (ECE)
  • Jedz, kupuj, pracuj i mieszkaj? – w czym tkwi siła projektów wielofunkcyjnych. Mixed-use – chwilowa moda, czy przyszłość rynku nieruchomości? (JLL)
  • Człowiek w centrum handlowo-usługowym – jak kształtowanie przestrzeni wpływa na kształtowanie postaw? (WES.expert)
  • Jakich wartości i doświadczeń poszukuje klient w sklepie przyszłości? Kreowanie i proces wdrażania Customer Exeprience (Schwitzke Górski)
  • Strategie optymalizacji kosztów i metody ich wdrażania w sieciach handlowych (Kloepfel Consulting)
  • Mobilne rozwiązania w Omnichannel (Comarch)

Na tym nie koniec. W trakcie Shopping Center Forum swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, AmRest, EPP, Trei, Master Management, Hosso, TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills. Pełna lista wystawców znajduje się TUTAJ.

Kulminacyjnym momentem, na który z niecierpliwością czekają wszyscy uczestnicy Forum, będzie rozdanie nagród Retailers’ Awards 2019 dla najlepszych sieci handlowych i managerów na polskim rynku retail.

Zwieńczeniem SCF 2019 jest After Party, które odbędzie się dzisiaj w Hard Rock Cafe przy ul. Złotej 59. Przypomnijmy, że wstęp wyłącznie dla uczestników posiadających karty VIP. Partnerem After party są Sky Tower i Arkady Wrocławskie

Do zobaczenia!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl