SPAR zainwestował w nowy program lojalnościowy

2 kwietnia br. ruszył nowy program lojalnościowy SPAR Polska z rejestracją bez papierowych formularzy i możliwością zbierania punktów w dowolnym sklepie uczestniczącym w programie.

Nowy program lojalnościowy SPAR Polska umożliwia klientom otrzymywanie bonów za punkty przyznawane podczas zakupów w dowolnym sklepie sieci SPAR, który przystąpił do programu. Za każde wydane 5 złotych w czasie zakupów klienci sklepów SPAR będą otrzymywać 1 punkt. Dodatkowo, za każde wydane 20 złotych kupujący otrzymają 1 punkt bonusowy. Punkty będą także naliczane za zakup promocyjnych produktów. SPAR zgodnie ze strategią partnerskiej współpracy w ramach franczyzy stworzył funkcjonalności pozwalające dodatkowo nagradzać klientów danego sklepu przez jego właścicieli, np. za zakup wskazanych świeżych produktów od lokalnych dostawców. Każdy sklep ma także dostęp do panelu pozwalającego m.in. na profilowane wysyłki SMS.

Dla wygody klienta i w odpowiedzi na potrzeby odciążenia personelu sklepów, w nowym programie lojalnościowym SPAR rejestracja realizowana jest online w sposób prosty i intuicyjny. Zbieranie punktów jest możliwe dzięki karcie „Mój SPAR”, którą można odebrać w kasach sklepów biorących udział w akcji, dokonując pre-rejestracji za pomocą terminalu płatniczego. Klient już od tego momentu może zbierać punkty. Zebrane punkty będą stanowić podstawę do ich wymiany na bony o wartości 15, 25 lub 40 zł, którymi następnie będzie można płacić za zakupy w sklepach sieci biorących udział w programie. Pierwsze sklepy już przystąpiły do programu. Planowane jest sukcesywne dołączanie kolejnych.

SPAR Polska

SPAR jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 48 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 12,7 tys. punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów.

SPAR Polska jest obecny na polskim rynku od 1996 roku. Sieć sklepów SPAR jest jedną z niewielu sieci handlowych działających na terenie Polski, która w 100 proc. opiera się na polskim kapitale. Ponadto SPAR Polska zrzesza polskich przedsiębiorców i promuje lokalnych producentów żywności, integrując tym samym rodzimy handel tradycyjny. SPAR Polska jest dowodem na to, że sprawdzone standardy z zagranicy w połączeniu z polskim finansowaniem mogą zaowocować odnoszącą sukcesy i dynamicznie rozwijającą się siecią.

W 2018 roku sieć SPAR Polska została laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2018. Przyznana nagroda stanowi potwierdzenie docenienia przez klientów starań, aby standardy obsługi i poziom dbałości o klienta były na najwyższym poziomie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl