Nowy salon marki Quiosque w Pruszkowie

Salon Quiosque

Dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa Quiosque otworzyła kolejny nowy salon własny. Od początku kwietnia sklep marki będą mogły odwiedzać mieszanki Pruszkowa.

Salon w Pruszkowie jest zlokalizowany w Centrum Handlowym Nowa Stacja. Butik ma powierzchnię 125 mkw.

– Pruszków to miasto z dużym potencjałem dla Quiosque. Klientki nie muszą już jechać specjalnie do Warszawy, aby zrobić modowe zakupy – mówi Małgorzata Larwa Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Zgodnie z przyjęta strategią salony Quiosque powstają przede wszystkim w mniejszych galeriach handlowych. Obecnie sieć sklepów Quiosque liczy ok. 180 salonów, z czego połowa to salony własne, a reszta to sklepy partnerskie.

Rozwój Quiosque w oparciu o system franczyzowy

Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl