SCF 2019: polskie firmy mają globalne ambicje

michal-gorski-schwitzje-gorski

Kiedy wspólnie tworzymy koncepty o zasięgu globalnym coraz częściej mam poczucie, że na naszym polskim rynku, możemy działać naprawdę odważnie. Jesteśmy w tym wyjątkowym momencie, kiedy nasz rynek rozwija się bardzo dynamicznie, a polskie firmy są odważne w swoich planach rozwoju w regionie i zaczynają dostrzegać swoje globalne szanse – uważa Michał Górski, CEO firmy Schwitzke Górski, który był prelegentem podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019.

– Mamy wyróżniające się marki o zdrowych strukturach, gotowe i chcące się rozwijać. Nasz młody rynek jest niezwykle otwarty i bardzo konkurencyjny, co wspiera naszą kreatywność. Z drugiej strony polscy klienci dziś niewiele różnią się jeżeli chodzi o oczekiwania w zakresie doświadczeń konsumenckich w porównaniu do starej Europy. Nakładając na tą macierz innowacje technologiczne, które zmieniły retail w ostatnich kilku latach przechodząc z omnichannelu do mobilności, jesteśmy w momencie w którym każdy zarząd stoi przed wyzwaniem od czego zacząć, na czym się skupić swoją uwagę, jak wygrać – twierdzi Michał Górski.

Schwitzke Górski stawia na unikalny customer experience

– I w tym wypadku najlepszym rozwiązaniem jest postawienie w centrum swojej uwagi doświadczeń konsumenckich, i przez tę perspektywę weryfikować założenia strategiczne swoich działań. Ta strategia pozwala na budowanie unikalnych doświadczeń które wyróżniają się na rynku czy w wyjątkowości oferty czy skutecznym spełnianiu użytkowych i procesowych potrzeb konsumenta.

W naszych procesach badamy te potrzeby, pomagamy zmieniać się organizacjom aby wspierały stworzone strategie, i tworzymy unikalny customer experience. Ta strategia pozwala wyróżnić to, co jest najlepsze w organizacji, i pozwala nam zaprojektować angażujące lepiej sprzedające przestrzenie – dodaje CEO firmy Schwitzke Górski.

Firma Schwitzke Górski jest Partnerem merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl