Carrefour buduje pozytywne doświadczenia zakupowe

Carrefour Polska oraz SwipBox, operator automatów do odbioru przesyłek kurierskich, nawiązali współpracę, dzięki której klienci sieci zyskali możliwość wygodnego odbioru paczek w największym w Polsce automacie SwipBox. Został on zlokalizowany w hipermarkecie Carrefour w Centrum Handlowym Targówek.

Automat do odbioru paczek w sklepie Carrefour w CH Targówek jest największą realizacją SwipBox w Polsce. Składa się z prawie 100 skrytek na przesyłki kurierskie. Działa na zasadzie otwartej sieci, co oznacza, że korzystać może z niego wiele firm kurierskich. To duża wygoda dla klientów Carrefour, którzy przy okazji dokonywania zakupów mogą podejmować przesyłki dostarczane przez różnych operatorów:

– Nawiązanie umowy ze SwipBox to kolejny krok na drodze budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów Carrefour – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. – Obiekty handlowe są miejscami, gdzie coraz bardziej istotne dla współczesnych konsumentów stają się usługi dodatkowe i praktyczne rozwiązania pozwalające zaoszczędzić czas. W Carrefour mamy ambicje, aby zaspokajać również te potrzeby – dodaje M. Sacha.

Z perspektywy SwipBox współpraca z Carrefour Polska to ważny etap ekspansji sieci automatów w Polsce: – Naszym celem jest dobór takich lokalizacji, które są możliwie najbardziej dogodne dla odbiorców przesyłek. Sieć Carrefour zdecydowanie spełnia ten parametr – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska. – Proponowane przez nas rozwiązanie cieszy się zainteresowaniem ze strony konsumentów nie tylko ze względu na pełną wygodę w zakresie odbioru przesyłek. Automaty realnie przekładają się na korzyści dla całego sektora e-commerce. Wystarczy wspomnieć o skutecznej i szybkiej realizacji dostawy zamówienia, obniżeniu kosztów oraz redukcji negatywnego wpływu na środowisko – dodaje  M. Czechowski.

SwipBox obsługuje urządzenia do odbioru przesyłek w niemal 60 krajach na całym świecie. Polska, z perspektywy operatora, jest jednym z kluczowych rynków.

Omnikanałowa sieć handlowa

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12,3 tys. sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 tys.  pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.