Netto otwiera kolejne sklepy w nowym koncepcie 3.0

Netto

Sieć handlowa Netto poszerza listę swoich sklepów, które zostały zaprojektowane zgodnie z założeniami nowego konceptu 3.0. Już 11 kwietnia odbędzie się oficjalne otwarcie nowych placówek w Szczecinie i Bytomiu, w których klienci będą mieli okazję robić codzienne zakupy w nowoczesnym miejscu, kształtującym zupełnie nową jakość oferowaną przez dyskonty w Polsce.

Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, marka Netto oddała już wcześniej lokalizacje, które przeszły gruntowny remodeling, by wpisać się w założenia konceptu 3.0. Klienci w Goleniowie, Szczecinie (ul. Kadłubka 39) oraz w Policach już teraz mogą robić codzienne zakupy w sklepach Netto w nowej odsłonie.

– Rozbudowa sieci sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest dla nas priorytetem na ten rok, dlatego cieszymy się, że już teraz na mapie pojawią się nowe placówki. Prostota w najlepszym wydaniu jest jedną z najważniejszych cech naszego konceptu, dlatego chcemy pokazać klientom w Polsce, że zakupy w dyskoncie mogą być wygodne – Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Netto 3.0

Koncept Netto 3.0 zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego: nastrojowa muzyka, poszerzona oferta i lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

Netto to sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl