SCF 2019: najemcy decydują się na obecność w projektach Napollo

Stoisko Napollo na SCF 2019 Retailers Awards

– Napollo już od kilku lat bierze udział w kolejnych edycjach Shopping Center Forum. Efekty uczestnictwa są dla nas zawsze satysfakcjonujące i wpływają na zacieśnienie relacji w środowisku branżowym – mówi w rozmowie z portalem Retailnet.pl Katarzyna Rzetecka, Dyrektor Pionu Inwestycji Komercyjnych i Członek Zarządu Napollo.

Podczas wiosennej edycji Forum Napollo skupiło się na prezentacji swojego skalowalnego formatu – centrów typu convenience N-Park.

– Nasza strategia to przede wszystkim budowa portfela w sektorze parków handlowych w osiedlach aglomeracji bądź miastach do 100 tys. mieszkańców. Prezentowane na Forum projekty cieszą się dużym zainteresowaniem najemców, którzy szukają możliwości ekspansji poza galeriami handlowymi bądź ich profil doskonale wpisuje się w charakter obiektów codziennych zakupów, jakimi są N-Parki – podkreśla Katarzyna Rzetecka, Dyrektor Pionu Inwestycji Komercyjnych i Członek Zarządu Napollo.

Najnowsze projekty Napollo o powierzchni najmu od ok. 4 tys. mkw. do ok. 6 tys. mkw. zlokalizowane są na granicy Wrocławia i Łanów, w Gdańsku oraz w Jelczu – Laskowicach. Inwestycje są na etapie komercjalizacji i, jak podkreśla Zarząd Napollo, Forum stanowi platformę do prowadzenia istotnych ustaleń biznesowych.

– Sama obecność na Forum pokazuje, że budowanie  relacji z najemcami w  atmosferze jaką proponuje SCF bardzo dobrze się sprawdza. Frekwencja Najemców i liczne spotkania biznesowe  owocują często decyzją by dołączyć do naszych projektów. To nas motywuje do dalszego działania i utwierdza w jakości proponowanych projektów  – podsumowuje Katarzyna Rzetecka.

Przypomnijmy, w tym roku Napollo uruchomiło pierwszy N-Park w Warszawie, przy ul. Trakt Brzeski, w którym powierzchnię wynajęły takie marki jak Hebe, Biedronka, klub fitness Zdrofit. W sierpniu otwarty zostanie drugi N-Park we Wrocławiu, u zbiegu ulic Królewieckiej i Maślickiej. Obiekt jest już praktycznie w całości wynajęty, znalazły się tu takie marki jak m.in. Stokrotka, Rossmann, Action, KFC, KiK, Fitness Academy, a obok powstaje stacja benzynowa Orlen.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl