Znana marka drogeryjna dołączyła do najemców Focus Mall Zielona Góra

hebe-zielona-gora

Galeria Focus Mall Zielona Góra, należąca do portfela nieruchomości NEPI Rockcastle, wciąż przyciąga nowych najemców. W ostatnim tygodniu marca, oferta największej galerii w regionie powiększyła się o markę drogeryjną, Hebe.

Rozbudowa zielonogórskiego centrum handlowego Focus Mall nie zwalnia tempa. To nie jedyne zmiany. Galeria konsekwentnie powiększa listę marek. W piątek, 29 marca 2019 roku, do grona najemców obiektu dołączyła drogeria Hebe. Sieć oferuje różnorodny asortyment produktów kosmetyczno – pielęgnacyjnych, a także produkty dostępne na wyłączność, czy marki własne, takie jak Hebe Professional. Klienci Focus Mall mogą komfortowo dokonywać zakupów w salonie o powierzchni ponad 400 mkw., ulokowanym na poziomie 0, w sąsiedztwie sklepu H&M oraz biura podróży ITAKA. Jest to siódma drogeria Hebe w obiektach handlowych należących do NEPI Rockcastle.

– Dbamy o to, żeby oferta Focus Mall nieustannie się powiększała. Wszystko po to, by odwiedzający mogli dokonywać zakupów w każdej kategorii produktowej. Obserwujemy duże zainteresowanie powierzchnią handlową centrum. Lokalizację obiektu doceniają znane marki, czego potwierdzeniem jest podpisanie umowy najmu z siecią Hebe na 5 lat. Nowy salon to kolejny krok w kierunku poszerzania naszej propozycji zakupowej, a dzięki prowadzonej rozbudowie asortyment galerii jeszcze się powiększy – komentuje, Marta Radziwoń, Dyrektor CH Focus Mall Zielona Góra, APSYS Polska.

Hebe w Focus Mall

Sieć Hebe rozwijana jest w Polsce od 2011 roku. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów w atrakcyjnych cenach. Sieć oferuje produkty dla zdrowia i piękna każdej kobiety. W asortymencie znajduje się szeroka oferta marek na wyłączność w kategoriach kosmetyków profesjonalnych, koreańskich naturalnych czy dermokosmetyków.

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo – usługowe w centrum Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku, na pofabrycznych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. m. kw. GLA. Oprócz 110 sklepów i butików dla odwiedzających dostępne jest 9-salowe kino. Na terenie galerii mieści się Muzeum dawnego Zakładu Przemysłu Włókienniczego „Polska Wełna”, które podkreśla charakter obiektu. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl