Centrum Łopuszańska 22 pozyskało nowego najemcę z branży fashion

Centrum Łopuszańska 22 nie zwalnia tempa. Do grona najemców centrum dołączy niebawem Sinsay. Będzie to jeden z największych salonów sieci. Jego powierzchnia wyniesie aż 1,2 tys. mkw.

Klienci będą mogli zrobić zakupy w otoczeniu nowego konceptu nawiązującego do współczesnej estetyki. W najnowszej aranżacji sklepów Sinsay kolor dominujący to biel przełamana akcentami drewna i zielonej roślinności. Zastosowanie innowacyjnych materiałów, designerskich dodatków i modernistycznego oświetlenia daje efekt lekkości i przestrzeni.

Strategia Centrum Łopuszańska 22

Strategia centrum zakłada dynamiczny rozwój oferty handlowej, która jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów. Efektem prowadzonych działań jest zamkniecie pierwszych 4 miesięcy tego roku nawiązaniem współpracy z następującymi markami: Rossmann, Kebab King, Komandor, Dom Wina oraz marką Sinsay.

Tak dynamiczny rozwój portfolio najemców to najlepszy dowód na to, jak duży potencjał w obiekcie dostrzegają dziś znane marki polskie jak i zagraniczne. Tenant-mix jest tak komponowany, aby odpowiadał różnym potrzebom osób w różnym wieku.

Mocnym elementem obecnego  tenant-mixu jest rozrywka z najnowocześniejszym parkiem trampolin i kosmiczną salą zabaw. Airo, bo o nim mowa to ogromny kapitał tego centrum. Obiekt funkcjonuje od kilku miesięcy a już wpisał się z w kalendarz atrakcji stolicy. Tym bardziej, że Airo to rozrywka i zabawa dla osób w każdym wieku.

Centrum Łopuszańska: 170 sklepów i 1,3  tys. miejsc parkingowych

Centrum Łopuszańska 22 znajduje się w Warszawie między Al. Jerozolimskimi a Al. Krakowską. Obiekt został otwarty 8 czerwca 2017 roku i oferuje 20 tys. mkw. powierzchni najmu. Klienci mają do dyspozycji 1,3 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych.

W centrum handlowym działa 170 sklepów  m.in.: Rossmann, Wólczanka, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Swiss, Grycan, Obag, Femestage Eva Minge, Ziaja, Inglot, Henri Lloyd, Tiffi i wiele innych. W galerii funkcjonują również m.in. drogerie Natura i Ziaja, Inglot, aleperfumeria, usługi typowe dla centrów handlowych takie jak poczta czy pralnia. Całość uzupełnia Biedronka, KiK, Media Expert. W strefie restauracyjno-kawiarnianej znajdują się Burger Bistro, Domowe Smaki, Koh Azja (kuchnia tajska), Carte d`Or, Grycan. Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest firma Devin Investments.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.