Pierwszy butik pod marką Tex

Butik Tex

Przy hipermarkecie Carrefour w Bolesławcu powstał butik marki Tex. Klienci znajdą w nim ofertę ubrań damskich, męskich oraz dziecięcych marki modowej należącej do sieci. Aktualnie w asortymencie butiku znaleźć można wybrane elementy kolekcji wiosenno-letniej, która w całości dostępna jest już w hipermarketach Carrefour w całej Polsce.

Nowy butik matki Tex powstał w centrum handlowym przy ul. 10 marca 1 w Bolesławcu. Nowoczesna przestrzeń handlowa sąsiaduje z hipermarketem Carrefour i jest z nim zintegrowana, dzięki czemu do butiku można wejść zarówno ze sklepu sieci, jak i bezpośrednio z galerii handlowej.

Lokal o powierzchni 200 mkw. został zaprojektowany według najnowocześniejszych trendów – tak, aby zapewnić klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe. W wystroju butiku dominuje naturalne drewno oraz czerń, nawiązująca do logo marki Tex. Niskie regały oraz szerokie alejki pozwalają lepiej wyeksponować ofertę sklepu, którą tworzą ubrania damskie, męskie oraz dziecięce, a także dodatki dobrej jakości w atrakcyjnych cenach. Aktualnie klienci butiku Tex mają do dyspozycji wybrane elementy kolekcji wiosenno-letniej, która w całości dostępna jest już w hipermarketach Carrefour w całej Polsce.

Omnikanałowa sieć handlowa

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 tys. sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 tys. pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl