Papa Diego z nagrodą SCF Retailers’ Awards za debiut roku w kategorii F&B

Papa Diego

Papa Diego – sieć lokali fast casual, stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios, otrzymała nagrodę SCF 2019 Retailers’ Awards w kategorii F&B Newcomer. Jury doceniło koncept m.in. za wyróżniający się na rynku pomysł na ciekawe smaki i wnętrza. Nagrody wręczono 9 kwietnia br., podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

Papa Diego w kategorii F&B Newcomer pokonało koncepty Menya Musashi i Deli Sandwich. Jury w uzasadnieniu uznało markę za odpowiedź na „coraz silniejszą potrzebę ze strony klientów, którzy są głodni nowych doświadczeń i smaków”. Doceniono jej wyjątkową ofertę, kolorowe wnętrza lokali i niebanalne smaki dań kuchni meksykańskiej serwowanych w restauracjach sieci.

W składzie jury SCF 2019 Retailers’ Awards znaleźli się przedstawiciele i eksperci z największych firm doradczych działających w obszarze galerii handlowych, a także laureaci nagrody SCF Retailers Awards w kategorii Best Manager z lat ubiegłych. Jurorzy przyznali statuetki w 9 kategoriach, a także wyróżnili najlepszych managerów i osobowości rynku retail.

papa-diego-galeria-katowicka

Foodio Concepts i Helios

Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych. Papa Diego proponuje wyrazistą i świeżą kuchnię meksykańską, pełną aromatycznych ziół i naturalnych przypraw. Koncept odkrywa przed swoimi gośćmi klasyczne dania kuchni meksykańskiej: tacos, burrito, nachosy i deserowe churros.

Pierwszy w Polsce lokal Papa Diego został otwarty w listopadzie 2018 roku – w strefie restauracyjnej Libero Katowice. W tej chwili restauracje sieci znajdują się w Poznaniu (Posnania), Gdańsku (Forum Gdańsk), Wołominie (Galeria Wołomin), Katowicach (Galeria Katowicka), Opolu (CH Karolinka) i Pruszkowie (Nowa Stacja). Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny, CH Blue City) i Łodzi (Manufaktura).

Shopping Center Forum to największe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, spotkanie osób i firm działających na rynku centrów handlowych. Forum pełni funkcję branżowych targów, ale przede wszystkim stanowi miejsce wymiany doświadczeń oraz komunikowania najnowszych trendów i prognoz w zakresie branży retail.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl