Netto otwiera kolejny sklep w galerii handlowej

outlet-park-szczecin-netto

Sieć Netto po raz kolejny na ulokowanie swojej placówki wybrała galerię handlową. Tym razem chodzi o Outlet Park w Szczecinie. To działania zgodne z najnowszą strategią duńskiego detalisty, który wprowadza na rynek nową jakość, czyli koncept 3.0. Sklep ma 1154 mkw. powierzchni sprzedaży.

11 kwietnia miało miejsce oficjalne otwarcie kolejnego sklepu Netto w koncepcie 3.0. Tym razem mieszkańcy Szczecina mieli okazję doświadczyć zakupów w nowym, lepszym wymiarze. Koncept 3.0 zakłada bowiem dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia, na które składają się nastrojowa muzyka, poszerzona oferta, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment, dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

– Rozbudowa sieci sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest dla nas priorytetem na ten rok, dlatego cieszymy się, że na mapie pojawił się właśnie kolejny sklep Netto usytuowany w galerii handlowej – podkreśla Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie jeszcze bardziej ułatwi naszym szczecińskim klientom zakupy, a przygotowana przez nas oferta oraz nowoczesny układ sklepu, sprawią, że mieszkańcy będą tu chętnie zaglądać – dodaje.

netto-szczecin-otwarcie
Otwarcie sklepu Netto w Outlet Park Szczecin

– Cieszymy się, mogąc powitać w gronie naszych najemców markę Netto – mówi Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Parku. – Dzięki niej nasi klienci uzyskają dostęp do atrakcyjnej i zdrowej oferty spożywczej. Systematycznie wzbogacamy i urozmaicamy nasze propozycje handlowe, mając na uwadze wygodę oraz potrzeby konsumentów – dodaje.

Netto stawia na galerie handlowe

Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Galerii Madison w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, gdzie także 11 kwietnia, został otwarty nowy sklep Netto, marka oddała już wcześniej lokalizacje, które przeszły gruntowny remodeling, by wpisać się w założenia konceptu 3.0. Klienci w Goleniowie, Szczecinie (ul. Kadłubka i Smolańska), w Policach oraz w Świebodzinie już teraz mogą robić codzienne zakupy w sklepach Netto powstałe w zgodzie z założeniami najnowszego konceptu.

Sieć handlowa Netto, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Outlet Park Szczecin: prawie 120 sklepów

Outlet Park Szczecin jest największym obiektem w województwie zachodniopomorskim, który łączy funkcjonalność i ofertę centrum handlowego oraz centrum wyprzedażowego (outlet). Dzięki temu klienci mają dostęp do asortymentu w cenach niższych od standardowych nawet o 80 proc.

Outlet Park Szczecin rozpoczął swoją działalność w 2012 roku. W ciągu pięciu lat centrum było sukcesywnie rozbudowywane, co przełożyło się na zwiększenie rozmiaru galerii oraz poszerzenie oferty handlowej. Obecnie na powierzchni 28,2 tys. mkw. ulokowano 118 sklepów, w tym lokale takich marek, jak Apart, Bytom, Calvin Klein, Diverse, Guess i Guess Accessories, Empik, Levi’s, New Balance, Tommy Hilfiger oraz W. Kruk. Goście centrum mogą spędzić wolny czas w kinie Helios, klubie fitness sieci Calypso bądź w licznych kawiarniach i restauracjach. Na jego terenie działa również przychodnia Dom Lekarski.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl