Sieć Quiosque uruchomiła kolejny salon w Gdańsku

qiosque-gdansk

Quiosque cały czas rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o nowy lokal własny w Gdańsku. Salon zajmuje powierzchnię 125 mkw.

– Od dawna planowaliśmy otwarcie drugiego sklepu w Gdańsku. Uważamy, że to miejsce ma bardzo duży potencjał sprzedażowy. Mamy tu nie tylko swoje stałe klientki lecz także liczne grono turystek, które chętnie wybierają zakupy w naszym sklepie. Czekaliśmy na odpowiednie miejsce oraz metraż sklepu – mówi Małgorzata Larwa Manager ds. Ekspansji Quiosque

Quiosque rozwija się w modelu franczyzowym

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000 zł do 2 500 zł netto na 1m2.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl